کد خبر : 6131 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

جدایی ۳ ستاره استقلال قطعی شد!

ابهامات زیادی با جدایی احتمالی سه بازیکن ثابت استقلال درباره شرایط این تیم در فصل آینده به وجود آمده است.

جدایی ۳ ستاره استقلال قطعی شد!

اخبارورزشی:در حالی امیر ارسلان مطهری، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی ۳ بازیکن استقلال هنوز تمدید نکرده اند که احمد مددی مدیرعامل استقلال آب پاکی را روی دست آنها و هواداران ریخت و اعلام کرد اسماعیلی و مطهری در لیست تمدید قراردادها حضور ندارند و سرمربی نظری روی این عزیزان ندارد. ضمن اینکه آقای ریگی عدد بالایی را برای تمدید قرارداد به ما پیشنهاد کردند که توان پرداختش را نداریم.

 

با این تفاسیر به نظر می رسد جدایی مطهری، ریگی و اسماعیلی از استقلال قطعی شده باشد این در حالی است که فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال در واکنش به جذب امین قاسمی نژاد و نرفتن او به پرسپولیس گفته است: «یک‌ جنگ و دربی را بردیم.»

اما حالا و با شرایطی که به وجود آمده باید پرسید آیا در صورت جدایی اسماعیلی، مطهری و به خصوص ریگی، استقلال باز هم نقل و انتقالات که به دربی تشبیه شده را برده است؟

بازیکنانی که در اکثر بازی های فصل گذشته استقلال جزو یاران اصلی و مورد اعتماد فرهاد مجیدی بودند و بعید به نظر می رسد که جایشان به راحتی پر شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.