کد خبر : 6009 / /
/

جواد نکونام/اخبار ورزشی/خبر ورزشی

خاطرخواه جدید جواد نکونام رو شد

تا دیروز از آلومینیوم اراک به عنوان مقصد احتمالی نکونام نام برده شده منتهی حالا اسم یکی دو تیم جدید هم به میان آمده است.

خاطرخواه جدید جواد نکونام رو شد

 اخبار ورزشی : در صورت قطعی شدن جدایی جواد نکونام از فولاد، مقصد سرمربی قهرمان جام حذفی، کدام تیم خواهد بود؟

تا دیروز از آلومینیوم اراک به عنوان مقصد احتمالی نکونام نام برده شده منتهی حالا اسم یکی دو تیم جدید هم به میان آمده است.

تیم اول، ذوب آهن است که پیش از این مشتری اصلی نکونام بود اما نهایتا این باشگاه با مهدی تارتار به توافق رسید تا حضور سرمربی فولاد در اصفهان منتفی شود.

در شرایطی که خریدهای ذوب آهن با نظر مستقیم تارتار صورت گرفته، شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که با توجه به رابطه خوب تارتار با حمیدرضا گرشاسبی و حضور فولاد در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است سرمربی جدید ذوب آهن به اهواز برود.

جام جم آنلاین هم این خبر را تائید کرده و نوشته است: حمیدرضا گرشاسبی علاقه ای به ادامه همکاری جواد نکونام با باشگاه فولاد ندارد. او در روزهای گذشته به طور پنهانی مذاکراتی با مهدی تاتار سرمربی ذوب آهن و همینطور عبدالله ویسی داشته است. تاتار حتی اعلام کرده حاضر است قراردادش را با ذوب آهن فسخ کند و به فولاد ملحق شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد و در اتفاقی عجیب شاهد حضور تارتار در فولاد باشیم، اصلا بعید نیست که نکونام به ذوب آهن برود.

درباره گزینه دیگر نکونام، فعلا نمی‌توان چیزی را به صورت قطعی گفت اما همه چیز در حد گمانه زنی است و حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره نکونام منتشر خواهد شد.

بیوگرافی جواد نکونام

جواد نکونام

جواد نکونام بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی با حضور در ۱۵۱ بازی ملی رکورددار بیش‌ترین بازی ملی در تیم ملی فوتبال ایران است.

او اصالتا اهل گلپایگان واقع در استان اصفهان بوده و عموی وی سابقا نماینده مجلس حوزه گلپایگان و خوانسار بوده است. وی سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، اوساسونا اسپانیا، استقلال تهران، الوحده امارات، الشارجه امارات، الکویت کویت، سایپا تهران و العربی قطر را دارد. وی سابقه سرمربی‌گری در تیم نساجی مازندران را دارد و هم‌اکنون سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌باشد.

باشگاه های جواد نکونام

جواد نکونام

پاس تهران

فصل ۷۸–۱۳۷۷

جواد نکونام در سال ۱۳۷۷؛ به تیم پاس تهران پیوست.پاس در نخستین حضور نکونام در این تیم، در پایان فصل ۷۸– ۱۳۷۷ در رده پنجم جدول جام آزادگان قرار گرفت.

فصل ۷۹–۱۳۷۸

جواد نکونام در دومین فصل حضور در پاس تهران، همراه با این تیم، در رتبه هفتم جدول رقابت‌های جام آزادگان قرار گرفت.

فصل ۸۰–۱۳۷۹

جواد نکونام در سومین فصل حضور در پاس تهران همراه با این تیم، در رتبه ششم جدول رقابت‌های جام آزادگان قرار گرفت.

فصل ۸۱–۱۳۸۰

جواد نکونام در چهارمین فصل حضور در پاس تهران، برای این تیم ۴ گل به ثمر رساند. با پایان رقابت‌ها نخستین دوره لیگ برتر در فصل ۸۱–۱۳۸۰؛ پاس در رتبه چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفت.

فصل ۸۲–۱۳۸۱

نکونام در پنجمین فصل حضور در پاس تهران همراه با این تیم، عنوان نایب‌قهرمانی دومین دوره لیگ برتر را کسب کرد. او در این فصل از رقابت‌ها، ۷ بار برای تیم پاس در مسابقات لیگ برتر گل‌زنی کرد.

فصل ۸۳–۱۳۸۲

جواد نکونام پس از شش فصل حضور درپاس تهران، همراه با این تیم؛ عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر را به دست آورد.نکونام در رقابت‌های لیگ برتر ۱۰ گل برای تیم پاس به ثمر رساند. او در بازی هفته اول لیگ مقابل استقلال تهران که با تساوی ۲–۲ به پایان برسد، اولین گل خود را در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رساند.

فصل ۸۴–۱۳۸۳

جواد نکونام در هفتمین فصل حضور در پاس تهران همراه با این تیم، عنوان ششم لیگ برتر را کسب کرد. او در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر؛ ۹ بار برای پاس گل‌زنی کرد.

پاس که در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بود، پس از صعود از مرحله گروهی، در دور یک‌چهارم‌نهایی این رقابت‌ها در مجموع دو بازی رفت‌وبرگشت مغلوب العین امارات شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. نکونام در مرحله گروهی این رقابت‌ها ۴ بار برای پاس گل‌زنی کرد (۲ گل از روی نقطه پنالتی)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.