کد خبر : 5669 / /
/

فولاد/تیم فولاد/مربی فولاد

تیم جدید جواد نکونام کجاست؟

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد – که تکلیف ادامه همکاری او با فولاد هم هنوز مشخص نیست – در 24 ساعت گذشته چند بار با سرمربی تیمش صحبت کرده اما نکونام از او چند روزی مهلت خواسته تا استراحت کند و بعد از آن درباره ادامه همکاری با فولاد تصمیم بگیرد.

تیم جدید جواد نکونام کجاست؟

اخبار ورزشی : تصمیم جواد نکونام برای فصل بعد چه خواهد بود؟  اگر چه بعد از قهرمانی فولاد در جام حذفی اخباری درباره جدایی جواد نکونام از این تیم منتشر شد – نکونام پیش از این و در پایان بازی با پدیده در هفته پایانی لیگ گفته بود که بعید است فصل آینده هم در اهواز باشد – اما هنوز معلوم نیست که نکونام برای آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

همانطور هم که دیروز نوشتیم، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد – که تکلیف ادامه همکاری او با فولاد هم هنوز مشخص نیست – در 24 ساعت گذشته چند بار با سرمربی تیمش صحبت کرده اما نکونام از او چند روزی مهلت خواسته تا استراحت کند و بعد از آن درباره ادامه همکاری با فولاد تصمیم بگیرد.

سرمربی قهرمان جام حذفی یکی از گزینه‌های ذوب آهن برای جانشینی مجتبی حسینی است هر چند که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند مهدی تارتار شانس بیشتری به نسبت نکونام برای نشستن روی نیمکت ذوب آهن دارد.

نکونام در بازار شایعات به استقلال هم لینک شده منتهی فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی دیروزش از ادامه همکاری با استقلال خبر داد و از طرف دیگر برخی نزدیکان نکونام به او توصیه کرده‌اند حتی اگر از استقلال هم پیشنهاد داشته باشد، بهتر است فعلا به این تیم نیاید.

از یک تیم شهرستانی دیگر هم – که از نوشتن نامش معذوریم – به عنوان مشتری سرمربی فولاد نام برده شده اما اهوازی‌ها در تلاش هستند تا هر طور شده سرمربی تیمشان را برای فصل آینده هم حفظ کنند به خصوص آنکه او قهرمانی جام حذفی را به هواداران فولاد هدیه داده و این تیم فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. 

قهرمانی فولاد در جام حذفی نه تنها محبوبیت نکونام در بین طرفداران فولاد را تا حد قابل توجهی افزایش داده بلکه حضور در آسیا چیزی نیست که این مربی بتواند به راحتی از کنارش عبور کند و پیش از این هم نزدیکان او گفته بودند که اگر فولاد قهرمان جام حذفی شود، احتمال ماندن نکونام در این تیم بیشتر از احتمال جدایی او خواهد بود.

سعید آذری در مصاحبه رادیویی امروزش اعلام کرده که امیدوار است نکونام به همکاری‌اش با فولاد ادامه دهد و باید دید نکونام طی روزهای آینده چه پاسخی به پیشنهاد این باشگاه برای ادامه همکاری خواهد داد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.