کد خبر : 5495 / /
/

جواد نکونام/اخبار ورزشی/خبر ورزشی

جایزه بی سابقه جواد نکونام برای خوزستان

ملوان که در لیگ یک نتوانست فصل موفقی را پشت سر بگذارد به دنبال موفقیت در این رقابت هاست که پیشینه خوبی در این رقابت ها دارد.

جایزه بی سابقه جواد نکونام برای خوزستان

اخبار ورزشی:  فولاد در شرایطی به دیدار ملوان می‌رود که حتما باید برنده از میدان خارج شود تا به اهدای جام به خوزستانی‌ها در این روزهای سخت نزدیک شود.

 ملوان که در لیگ یک نتوانست فصل موفقی را پشت سر بگذارد به دنبال موفقیت در این رقابت هاست که پیشینه خوبی در این رقابت ها دارد.

سه قهرمانی در جام حذفی و چهار نایب قهرمانی در این رقابت ها بدین معنی است که ملوان قواعد بازی و موفقیت در جام حذفی را به خوبی می داند.

همان طور که این تیم پیش از حذف خیبر خرم آباد تیم نساجی را در استادیوم شهید وطنی با گل زکریا مرادی شکست داد. بازیکن سابق تیم استقلال که متاسفانه در بازی با خیبر خرم آباد با پارگی رباط مواجه شد و در این بازی غایب خواهد بود.

بدون شک ملوان در اهواز با سبک دفاعی بازی خواهد کرد و برای رسیدن به گل استراتژی اش استفاده از ضد حملات است و این کار را برای فولاد سخت خواهد کرد. البته فولاد با رسیدن به گل نخست کار آسان تری برای ادامه کار پیش رو خواهد داشت.

اگر ملوان در برابر حملات فولاد مقاومت خوبی داشته باشد می تواند تا دقایق پایانی بازی به نتیجه گیری و صعود خوش بین باشد.

جواد نکونام به دنبال خداحافظی با تیم فولاد در پایان فصل است و امیدوار است در شرایطی با فولاد خداحافظی کند که جام قهرمانی در حذفی را برای این تیم خوزستانی به ارمغان بیاورد؛ تیمی که دو بار در لیگ برتر با هدایت فرانچیچ و فرکی قهرمان لیگ برتر شده است. آن هم در روزهایی که خوزستان به خاطر کمبود آب و برق شرایط سختی را تجربه می کند.

به باور نکونام این جام مرهمی خواهد بود بر زخم مردم خوزستان و برای ساعاتی و روزهایی آنها با فوتبال دلخوش خواهند شد.

حضور فولاد و ملوان در مرحله نیمه نهایی جدال دو تیم محبوب شهرستانی است. در شرایطی که کسی از ملوان انتظار پیروزی در این دیدار را ندارد و به این همین بهانه به نظر می رسد با آسودگی خاطر بیشتری بازی کند اما فولاد در شرایطی به میدان می آید که حتما باید برنده از میدان خارج شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.