کد خبر : 5970 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال مهره های اصلیش را حفظ می کند

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال، با حضور در محل باشگاه استقلال قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

استقلال مهره های اصلیش را حفظ می کند

اخبار ورزشی : سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم 2 ساله تمدید کرد.

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال، با حضور در محل باشگاه استقلال قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

سیاوش یزدانی (زاده ۸ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد) بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست مدافع میانی برای تیم باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.وی سابقه بازی کردن در تیم باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان نیز دارد.

سیاه‌جامگان

یزدانی در تابستان ۲۰۱۲ به سیاه‌جامگان پیوست. او با این تیم در مسابقات لیگ دسته دوم ۹۲–۱۳۹۱ حاضر بود و با همین تیم به مسابقات دسته یک راه یافت. او در فصل دوم حضور خود در سیاه‌جامگان حضور برجسته ای داشت ولی با شکست در مسابقه پلی-آف در برابر پیکان از صعود به لیگ برتر خلیج فارس بازماند.

پیکان

پس از درخشش یزدانی در لیگ یک، او مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و در کمپ این تیم در تهران حاضر شد.همچنین وی در یک دیدار دوستانه به تیم پدیده گل زد.با این وجود، مربی به او گفت که وی از شانس کمی برای رسیدن به ترکیب اصلی برخوردار است و این زمینه ای برای ترک اردوگاه سرخ‌ها شد.در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۱۴، او به تیم پیکان ترک کرد. او به مدت سه فصل در این تیم حضور داشت. او نخستین بازی خود را در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ و در برابر ذوب‌آهن انجام داد.

سپاهان

او در فصل ۲۰۱۷ به سپاهان اصفهان پیوست و تبدیل به مهره اصلی خط دفاعی این تیم شد به طوری که درخشش او در فصل ۱۹–۲۰۱۸ باعث شد پس از دو فصل حضور و انجام ۵۱ بازی و زدن ۱ گل از این تیم جدا شده و به استقلال تهران بپیوندد.

استقلال

وی در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. نخستین بازی او برای این تیم در مقابل تیم فولاد خوزستان بود که در این بازی با عملکرد خوبی که داشت مورد توجه هواداران قرار گرفت. او همچنین در اولین دربی که حضور داشت با سیامک نعمتی درگیر شد و موجب بروز درگیری و حاشیه در این دربی شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.