کد خبر : 5936 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

دژاگه برای استقلال چقدر می ارزد؟

بازیکن سابق تراکتور جدیدترین نامی است که در بازار شایعات نقل و انتقالات به استقلال لینک شده است.

دژاگه برای استقلال چقدر می ارزد؟

اخبار ورزشی :  اشکان دژاگه سوژه بحث هواداران استقلال در فضای مجازی شده است. بازیکن سابق تراکتور جدیدترین نامی است که در بازار شایعات نقل و انتقالات به استقلال لینک شده است.

آنطور که خبرآنلاین نوشته، بازیکن سابق تراکتور هفته گذشته با باشگاه استقلال مذاکره کرده و پیشنهادی 350 هزار دلاری به این باشگاه برای یک فصل داده و ظاهرا استقلال مشکلی با پرداخت رقم مدنظر دژاگه ندارد منتهی حاضر نیست این پول را به صورت دلاری پرداخت کند و در صورت توافق با دژاگه، قرارداد او را به صورت ریالی پرداخت خواهد کرد.

در شرایطی که گفته می‌شود تکلیف استقلالی شدن دژاگه تا 48 ساعت آینده مشخص خواهد شد، این بازیکن سوژه صحبتهای هواداران استقلال در فضای مجازی شده است.

طرفداران این بازیکن روی کیفیت فنی بالای دژاگه مانور کرده و معتقدند او می‌تواند مشکل خط میانی تیم فرهاد مجیدی را حل کند ضمن آنکه رقم درخواستی او- 8.7 میلیارد تومان با دلار 25 هزار تومانی – درخواست چندان غیرمنطقی‌ای نیست.

از دید مخالفان استقلالی شدن دژاگه، این بازیکن 35 ساله رقم بالایی به استقلال پیشنهاد داده و با توجه به اینکه او آمادگی سابقش را ندارد، در صورتی به درد تیم فرهاد مجیدی می‌خورد که تخفیف قابل توجهی به استقلال بدهد و گرنه چنین هزینه‌ای برای او، درست نیست.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.