کد خبر : 5881 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار سایپا| باشگاه سایپا

درخواست عجیب باشگاه سایپا از دادگاه بین المللی ورزش

باشگاه سایپا که به رای صادره از سوی کمیته استیناف به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده است در نامه جدید خود برای CAS درخواست جدیدی را مطرح کرده است.

درخواست عجیب باشگاه سایپا از دادگاه بین المللی ورزش

اخبار ورزشی:باشگاه سایپا که به رای صادره از سوی کمیته استیناف به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده است در نامه جدید خود برای CAS درخواست جدیدی را مطرح کرده است.

 باشگاه سایپا در این درخواست خود از دادگاه بین المللی ورزش تقاضا کرد به این پرونده پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر رسیدگی کند تا در صورت صحت ادعای آنها آمادگی حضور در بازی های لیگ برتر را داشته باشد. 

باشگاه سایپا اعلام کرده آماده است هزینه های مربوط به رسیدگی سریع این پرونده را پرداخت کند. به تازگی در اتفاقی مشابه باشگاه ولفسبرگ از جام حذفی کنار گذاشته شده است و به همین بهانه باشگاه سایپا به بازگشت به لیگ برتر امیدوار است. 

در مصاف پیکان - سایپا که با نتیجه دو بر یک به سود پیکان خاتمه یافت تیم پیکان از ۶ بازیکن تعویضی استفاده کرد که کمیته انضباطی رای را به سود باشگاه سایپا صادر کرد اما کمیته استیناف رای این پرونده را تغییر داد و به همین خاطر باشگاه سایپا به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کرده است. 

باشگاه سایپا تا زمان صدور رای نهایی این پرونده نقل و انتقالات را به تاخیر می اندازد و اجازه حضور بازیکنانش را در تیم های جدید نمی دهد چرا که در صورت بازگشت به لیگ برتر به وجود همه آنها نیازمند است. 

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.