کد خبر : 5844 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

شرط عجیب بازیکن قهرمان جام حذفی با پرسپولیس!

عارف آغاسی مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان با پرسپولیس به توافق رسید.

شرط عجیب بازیکن قهرمان جام حذفی با پرسپولیس!

اخبار ورزشی:باشگاه پرسپولیس این روزها مشغول مذاکره با نفرات مد نظر یحیی گل محمدی است تا در صورت توافق آنها را به خدمت بگیرد.

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس در آن نیاز به جذب بازیکن دارد خط دفاع است و سرخپوشان علاوه بر علیرضا ابراهیمی که به تازگی جذب کردند یک بازیکن دیگر هم در این پست نیاز دارند که در راستای آن با علی نعمتی صحبت‌هایی داشتند و توافقاتی حاصل شد.

نعمتی برای پیوستن به پرسپولیس مشکل رضایت نامه دارد و تحت قرارداد باشگاه پدیده است و گفته می‌شود مهدی رحمتی با این موضوع مخالفت کرده است.

باشگاه پرسپولیس چند روز به نعمتی برای گرفتن رضایت نامه فرصت داده و در صورتی که در موعد مقرر نتوانند این بازیکن را جذب کنند سراغ گزینه بعدی فهرست گل محمدی می‌روند که عارف آغاسی، مدافع فولاد خوزستان است.

آغاسی قراردادش با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد است و مشکلات نعمتی را برای پیوستن به پرسپولیس ندارد.

شنیده می‌شود در مذاکرات انجام شده باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده و در صورتی که جذب نعمتی منتفی شود با این بازیکن قرارداد امضا خواهد شد. 

منبع: ایلنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.