کد خبر : 5876 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| مدیرعامل استقلال

حمله هواداران استقلال به مددی!

پیش از شروع جلسه حدود 20 هوادار جلوی در باشگاه استقلال حاضر شدند و به شدت علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه شعار دادند

حمله هواداران استقلال به مددی!

اخبار ورزشی:هواداران استقلال به حمایت از فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم پرداختند.امروز و قبل از شروع جلسه هیات مدیره، هواداران باشگاه استقلال علیه احمد مددی شعار دادند.

در روزهای که شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات بسیار سخت است و مدیران باشگاه در جذب و تمدید قرارداد با بازیکنان ناکام هستند، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال از دقایقی پیش با حضور فرهاد مجیدی آغاز شده است.

 نکته جالب اینکه پیش از شروع جلسه حدود 20 هوادار جلوی در باشگاه استقلال حاضر شدند و به شدت علیه احمد مددی مدیرعامل باشگاه شعار دادند و از او خواستند هرچه زودتر از سمت خود استعفا کند.

همچنین هواداران استقلال فرهاد مجیدی را به شدت تشویق کردند تا به این شکل از سرمربی تیم شان حمایت کنند.

انتقاد مددی از فرهاد مجیدی

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال پس از مدت‌ها سکوت و بی‌خبری در شبکه ورزش حاضر شد و به تعدادی از ابهامات پاسخ داد.

احمد مددی مدت‌هاست با سرمربی تیم خود دچار مشکل شده و این دو نفر بارها در رسانه‌ها در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند اما این‌بار و پس از پیروزی‌های پیاپی تیم استقلال، در فضایی آرام‌تر به صحبت درباره سرمربی خود پرداخت و اعلام کرد حتی لیست فصل بعد تیم استقلال را از مجیدی گرفته است.

علیرغم آنکه احمد مددی مشکلات و چالش‌های خود با مجیدی را ناشی از بی‌پولی و شیطنت اطرافیان باشگاه استقلال دانست و از نتایج او اعلام رضایت کرد اما در چند نوبت نیز سرمربی تیمش را از کنایه بی‌نصیب نگذاشت. حمایت جانانه مددی از اسپانسر باشگاه استقلال و عنوان اینکه بعضی رفتارهای غیرمنصفانه باعث دلسردی آنها شده اولین کنایه به سرمربی استقلال بود که مدت‌هاست با شرکت حامی باشگاه استقلال به مشکل خورده و مصاحبه‌هایی علیه آنها داشته است.

در کنار این موضوع، هنگامی که بحث پاداش‌های فرهاد مجیدی به تیمش پس از پیروزی مطرح شد، مدیرعامل استقلال عنوان کرد که " البته خود آقای مجیدی این پول‌ها را از جیبش نمی‌دهد و دوستان وی در این مورد به وی کمک می‌کنند". احمد مددی در ادامه گفت: هر کس به هر طریقی به باشگاه استقلال کمک کند ما از وی تشکر می‌کنیم اما این موضوع پاداش‌ها نباید حربه‌ای برای فشار به مدیریت باشگاه شود.

به هر روی باید منتظر ماند و دید آیا فرهاد مجیدی پاسخی به صحبت‌های مدیرعامل تیمش خواهد داشت و یا اینکه شرایط باشگاه در آستانه بازی‌های آسیایی به سمت آرامش سوق پیدا خواهد کرد؟

منبع: طرفداری

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.