کد خبر : 5708 / /
/

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

سردار آزمون صندلی پادشاهی مسی را می گیرد

چند ماهی می‌شود که سردار آزمون سوژه شایعات نقل و انتقالاتی نسبتا زیادی شده است.

سردار آزمون صندلی پادشاهی مسی را می گیرد

اخبار ورزشی : آخرین شایعات نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایرانی زنیت، رقابت رم و لیون برای جذب این بازیکن است.

 چند ماهی می‌شود که سردار آزمون سوژه شایعات نقل و انتقالاتی نسبتا زیادی شده است. رم که در مقطعی جدی‌ترین مشتری او محسوب می‌شد و در رقابت با بایر لورکوزن برای جذب آزمون شکست خورد، دوباره شانسش برای همکاری با آزمون را امتحان خواهد کرد.

بر اساس گزارش footballnews24، اگر چه از تامی آبراهام مهاجم چلسی به عنوان گزینه اصلی باشگاه رم نام برده شده اما آرسنال هم به دنبال این بازیکن است و به نظر می‌رسد رم باید سراغ گزینه‌های دیگرش یعنی سردار آزمون و ایساک مهاجم رئال سوسیداد برود.

از طرف دیگر دنی آرمسترانگ خبرنگار روسی هم در صفحه توئیترش، به انتقال احتمالی آزمون به لیون پرداخته و مدعی شده که مهاجم 20 میلیون یورویی زنیت به جز رم از لیون هم پیشنهاد دارد.

از دید این خبرنگار، پیوستن احتمالی آزمون به لیون را باید بزرگترین نقل و انتقال احتمالی لیگ فرانسه دانست و حتی این اتفاق، از قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن اهمیت بیشتری دارد!

حالا باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره سردار آزمون منتشر خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.