کد خبر : 5646 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| تیم استقلال

شوک به هواداران استقلال؛ اتفاق غیرمنتظره در جمع آبی ها! + جزئیات بیشتر

نادری در استقلال حاشیه‌ای نساخت، حضورش در دربی‌ها مقابل پرسپولیس نیز جنجالی نشد که این مسئله بی‌ارتباط با عدم‌حضور تماشاگران نبود، نهایتا هم پس از تنها یک فصل تصمیم گرفت از این تیم جدا شود

شوک به هواداران استقلال؛ اتفاق غیرمنتظره در جمع آبی ها! + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:محمد نادری بازیکن استقلال خیلی غیرمنتظره در نهایت پس از تنها یک فصل تصمیم گرفت از استقلال جدا شود.

بعد از پایان فینال جام حذفی، می‌شد انتظار هر اتفاقی را داشت؛ از مصاحبه‌های تند و تیز مربیان تا استعفای احتمالی آنها، خداحافظی مدیران و هر چیز دیگری. با این حال اتفاقی کاملا غیرمنتظره رخ داد و محمد نادری اعلام کرد دوران حضورش در استقلال به پایان رسیده است.

این مدافع چپ ۲۴ساله سرنوشت بسیار عجیبی دارد و در همین سن کم در بزرگ‌ترین تیم‌های ایران شامل پرسپولیس، استقلال و تراکتور بازی کرده است. نادری که سابقه لژیونر شدن در کورتریک بلژیک را دارد، ابتدای فصل به شکل عجیبی تبدیل به آرام‌ترین یاغی تاریخ فوتبال ایران شد. پرسپولیس نتوانست رضایتنامه او را از باشگاه بلژیکی بگیرد، این کار را استقلال انجام داد و نادری آبی‌پوش شد. انتقال او سر و صدای زیادی به پا نکرد، جز در مورد داستان عجیب پرداخت پول رضایتنامه از جیب خود بازیکن که هرگز قابل باور نبود.

نادری در استقلال حاشیه‌ای نساخت، حضورش در دربی‌ها مقابل پرسپولیس نیز جنجالی نشد که این مسئله بی‌ارتباط با عدم‌حضور تماشاگران نبود، نهایتا هم پس از تنها یک فصل تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

کارنامه نادری در استقلال درخشان نیست و تنها شامل یک گل در لیگ و ۲ گل در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود. او البته بازیکن بدی نیست، اما بعید به‌نظر می‌رسد دل استقلالی‌ها خیلی برایش تنگ شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.