کد خبر : 5629 / /
/

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

ناگفته های جدید ستاره فولاد / ساسان انصاری چه گفت؟

ساسان انصاری بازیکن فولاد که در دو فصل پیاپی با دو تیم مختلف فاتح جام حذفی شده در مورد حس و حال این اتفاق و رخدادهای بازی صحبت کرد.

ناگفته های جدید ستاره فولاد / ساسان انصاری چه گفت؟

اخبار ورزشی : شب گذشته فولاد با بازی خوب و خستگی ناپذیرش توانست استقلال را در ضیافت پنالتی‌ها شکست دهد و برای اولین بار فاتح جام حذفی شود. ساسان انصاری بازیکن فولاد یکی از خوب های تیمش بود که در فینال پارسال هم با تیم تراکتور مقابل آبی‌ها ایستاده بود. انصاری در خصوص این قهرمانی با "ورزش سه" صحبت کرد که آن را می‌خوانید.

*مسابقه دیروز بازی مرگ و زندگی بود

شما دیروز یکی از بهترین بازی‌هایت را در مدت حضورت در این باشگاه انجام دادی آیا موافقی؟

انصاری:من همیشه سعی کردم در تمام بازی‌ها بهترین عملکرد ممکن را از خودم داشته باشم و قطعا بعضی بازی ها آن چیزی که من دلم می‌خواهد اتفاق نمی‌افتد ولی بازی دیروز یک بازی مرگ و زندگی برای ما بود و نتیجه زحمات یک فصل ما بود. نه تنها من و همه بچه‌های تیم سعی کردیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و خداراشکر که توانستیم در یک عملکر خیلی خوب در ۱۲۰ دقیقه بنوانیم جام قهرمانی را برای خودمان و باشگاه‌مان به ارمغان بیاوریم.

*دویست دقیقه هم ادامه داشت، می‌دویدیم

خیلی سرحال بودی و ۱۲۰ دقیقه دویدی و در توپ ربایی هم خیلی خوب کار کردی و چند موقعیت خلق کردی، برنامه خاصی برای این کار داشتی؟

انصاری:من اگر دوندگی زیادی داشتم جدا از اینکه به نوع سبک بازی من برمی‌گردد نه تنها صد و بیست دقیقه و حتی اگر بازی دویست دقیقه هم ادامه داشت همینجور می‌دویدیم و همه تیم‌مان خستگی ناپذیر بودیم و این یک اتفاق مثبت و ویژه در تیم ما بود چون با همه وجود تمام ما می‌خواستیم جام بیاوریم برای مردم خوزستان و باشگاه‌مان باعث شد این اتفاق را رقم بزنیم. راجع به توپ ربایی من هم کادر فنی ما استراتژی خاصی برای این بازی در نظر گرفته بود و این‌ها به وظایفی که کادر فنی داده بود بر می‌گردد و در تایم‌هایی که باید پرس می‌کردیم و در تایم‌های دیگر مدیریت و خداراشکر به نحو احسن اجرا شد.

*قهرمانی در دوفینال پیاپی وصف ناپذیر است

به عنوان بازیکنی که در دومین سال متوالی فاتح جام قهرمانی حذفی شدی می‌خواستم بپرسم فینال امسال و پارسال چه تفاوتی با هم داشت و کدام سخت تر بود؟

انصاری:خدارا شکر می‌کنم در دو سال متوالی در فینال جام حذفی با دو تیم پر افتخار و بزرگ که هم با تراکتور که یک تیم پر هوادار است و همچنین باشگاه فولاد که تیم خودم است و در آن رشد کردم و آرزوی قلبی ام قهرمانی با این تیم بود. گرچه یک بار در لیگ با فولاد قهرمان شده بودم ولی چند سال بود فولاد حال خوبی نداشت و بعد از سه سال دوری به فولاد برگشتم و امیدوار بودم این برگشتن با قهرمانی همراه شود و با درایتی که باشگاه، کادرفنی و بازیکنان‌مان داشتند این فرصت پیش آمد. فینال‌ها شاید زیاد تفاوتی نداشته باشند و شرایطی که رقم خورد باعث شد هر دو فینال با استقلال باشد. فینال پارسال نوع بازی و شرایطی که پیش آمده بود متفاوت بود و استقلال شرایط خاصی داشت و امسال با توجه به از دست دادن فینال پارسال برای قهرمانی متحد بودند و بازی سختی بود ولی ما یک بازی بسیار حساب شده و خوبی انجام دادیم و قطعا حس شیرینی دارد دو فینال پیاپی قهرمان شدن و این حس وصف نا پذیر است.

*روحیه دادن من به فروزان نماد اتحاد ما بود

وقتی فروزان می‌خواست برای پنالتی در گل بایستد تو بغلش کردی و به او روحیه دادی، دقیقا چه اتفاقی افتاد و چه چیزی بین‌تان گذشت؟

انصاری: بعد از پنالتی هم من پیش محسن رفتم و اتفاق معمولی است که پنالتی زن ها بعد از گل کردن توپ به سمت دروازه‌بان شان می‌زوند که به او انرژی بدهند و این شاید آن لحظه‌ای که پیش محسن رفتم و از او خواستم همه وجودش را بگذارد که گذاشته بود و خیلی خوب هم توانست از عهده‌اش بر بیاید شاید نمادی از اتحاد و همدلی تیم ما در طول فصل بود و این را شما دیشب در پخش زنده دیدید ولی در کل فصل همه بازیکنان این شرایط را داشتیم و در کل فصل تلاش می‌کردیم و به هم کمک می‌کردیم. دیروز هم من سعی کردم به محسن فروزان انگیزه و آرامش دهم و به او تبریک می‌گویم که توانست به تیم کمک کند و همچنین احسان مرادیان هم در طول ۱۲۰ دقیقه خیلی به ما کمک کرد و محسن هم در پنالتی‌ها زحمت کشید و از هردو ممنونیم.

*دوست دارم لژیونر شوم

دیروز درباره احتمال جدایی از فولاد گفتی و اینکه از یک باشگاه خارجی پیشنهاد داری. آیا واقعا جدا می‌شوی و آیا دوباره فرصتی برایت مثب بازگشت به پرسپولیس پیش بیاید از آن استفاده نمی‌کنی؟

انصاری:قطعا من یکی دو پیشنهاد دارم که رسمی نیست و در حد صحبت های اولیه است. نه تنها من بلکه همه بازیکنان قطعا دوست دارند که بازی کردن بیرون از ایران را تجربه کنند و من هم دوست دارم این اتفاق بیفتد. فولاد خانه من است و فولاد سال دیگر شرایط بهتری خواهد داشت به شرطی که تیم برای سال آینده حفظ شود و مهمتر از آن بودن آقا جواد است که نعمت بزرگی برای فوتبال خوزستان است و همچنین آقاسعید آذری که این زوج توانستند فولاد را به روزهای خوب‌شان برگردانند و قطعا هواداران فولاد خوزستان ممنون دار این دو هستند و همه خواستار ادامه دادن کار آن‌ها در فولاد هستند. کارخانه و باشگاه قطعا در این فکر هستند.  نه تنها من بلکه همه بازیکنان قطعا با توجه به کیفیتشان پیشنهادات زیادی دارند و باشگاه باید هر چه زود تر آن ها را حفظ کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.