کد خبر : 5624 / /
/

گریه شوق سعید آذری مدیر فولاد جنجالی شد

سعید آذری یکی از مدیران موفق فوتبال ایران است.

گریه شوق سعید آذری مدیر فولاد جنجالی شد

سعید آذری مدیرعامل فولاد که دو فصل سخت را در این تیم پشت سر گذاشته است، پس از قهرمانی تیمش به گریه افتاد.

سعید آذری یکی از مدیران موفق فوتبال ایران است. دوران درخشان او در زمان تصدی مدیریت ذوب آهن رخ داد جایی که این تیم اصفهانی سه عنوان قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام به همراه سه نائب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

پس از جدایی او از ذوبی ها بود که این تیم دچار بحران شد و در لیگ قبل نیز تا روز آخر یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر بود در حالیکه فولاد طی مدیریت آذری در دو سال گذشته، دو بار سهمیه آسیایی را کسب کرده و اکنون نیز عنوان قهرمانی جام حذفی را به افتخارات خود اضافه کرده است.

آذری که روزهای سختی را در فولاد پشت سر گذاشته و با این تیم درگیر پرونده بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بود، پس از پایان بازی در آغوش بازیکنان تیمش گریه کرد. اشک هایی که از سر شوق بودند و مدیرعامل موفق اهوازی ها، حالا چهارمین عنوان قهرمانی جام حذفی را نیز به کارنامه اش اضافه کرد.

این مدیر ۵۳ ساله که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی است، در ابتدای دو فصل پیش یکی از گزینه های به عهده گرفتن سکان مدیریت استقلال بود و هواداران این تیم نیز علاقه زیادی به حضور آذری در تیمشان داشتند ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

او شب گذشته جشن قهرمانی را با اشک هایش گرفت تا نشان دهد در این مدت زیر فشار زیادی بوده و مزد تلاشش در ساختن یک فولاد قوی و منسجم، به قهرمانی در جام حذفی ختم شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.