کد خبر : 5621 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال بر سر فرهاد مجیدی آوار شد!

فرهاد مجیدی برای سومین بار بود که حضور روی نیمکت استقلال را تجربه می‌کرد.

استقلال بر سر فرهاد مجیدی آوار شد!

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی دایره انتقادات پیشکسوتان استقلال از مجیدی گسترده شده و این مربی بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته است.

 فرهاد مجیدی برای سومین بار بود که حضور روی نیمکت استقلال را تجربه می‌کرد. او اول بار بعد از وینفرد شفر سکان هدایت استقلال را در دست گرفت. سپس بعد از دوران مربیگری استراماچونی استقلال به او سپرده شده و برای سوم نیز مجیدی به جای محمود فکری در این سمت قرار گرفت.

گرچه سرمربی استقلال هیچ گاه از ابتدای فصل مربیگری دراین تیم را تجربه نکرده و به قول برخی حامیانش تیم استقلال را خودش نبسته است، اما به واقع طول زمانی که او در این سال‌ها در استقلال مربیگری کرده بیش از یک سال و نیم است. به همین دلیل مجیدی هرگز با فضای کار در استقلال غریبه نبود وباید موفق شد در ایام جامی را برای این باشگاه به ارمغان آورد. به خصوص اینکه او دو بار در فینال جام حذفی فرصت یافت با استقلال به قهرمانی برسد که هر دوبار را شکست خورد.

مجیدی فصل پیش درفینال جام حذفی به ساکت الهامی باخت و این بار نیز مقابل جواد نکونام به بن بست خورد تا در ۲ فصل پی درپی از رسیدن به جام قهرمانی محروم شود. این وضعیت درکنار برخی اشتباهاتی که او اخیرا مرتکب شده، کارشناسان خوزه استقلال را به سمت انتقاد از او برده است. بعد از شکست استقلال پیروز قربانی از دستیاران محدود استقلال انتقاد و اعلام کرد که چرا استقلال باید با دو مربی هدایت شود؟!

این وضعیت را بسیاری نشات گرفته از تصمیم‌های خود مجیدی می‌دانند. ایمان عالمی دیگر پیشکسوت استقلال نسبت به جام نگرفتن مجیدی انتقادی مطرح ودرمصاحبه‌ای به دو ناکامی او در سال‌های اخیر اشاره کرده است. مجاهدخزیراوی نیز به محرومیت مجیدی در بازی اشاره کرده که نقش انکار ناپذیری در ناکامی استقلال داشته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.