کد خبر : 5455 / /
/

نگرانی فرهاد مجیدی؛

مشکلات فرهاد مجیدی تمامی ندارد!

از طرفی مجیدی نگران آینده تیمش است. او پیش از این گفته بود که اگر یکی از بازیکنانش از استقلال جدا شود، دیگر حاضر نیست دراین تیم بماند و حالا هم اگر او سکوت کرده به خاطر شرایط حساس تیمش در جام حذفی است

مشکلات فرهاد مجیدی تمامی ندارد!

اخبار ورزشی:باشگاه استقلال هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با ۸ ستاره این تیم نکرده است.از مدت‌ها قبل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نسبت به پایان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان تیمش در پایان فصل هشدار داده است. او در مصاحبه‌های خود بارها از مسئولان استقلال خواست تا این نفرات با توجه به نزدیکی رقابت‌های حذفی لیگ قهرمانان آسیا قراردادشان تمام تمدید شود.

سرمربی آبی‌ها حتی هفته گذشته در جلسه هیئت مدیره حضور یافت و در این خصوص با مسئولان باشگاه استقلال صحبت کرد. او به باشگاه اعلام کرده که به غیر ازشیخ دیاباته قرارداد همه نفراتی که در پایان فصل آزاد می‌شوند را تمدید کنند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و محمد نادری ۸ بازیکنی هستند که قراردادشان تمام می‌شود و مجیدی خواهان ماندگاری آنها است.

این در شرایطی است که اگر استقلال مقابل گل گهر به برد برسد و فینالیست حذفی شود، این ۸ بازیکن قانونا فقط تا آن مسابقه بازیکن استقلال هستند و بعد از آن می‌توانند آزادانه به تیم‌های دیگر بروند. خصوصا اینکه در روزهای گذشته حاشیه‌هایی درباره جدایی آنها و رفتن به تیم‌های بزرگ دیگر شنیده شده است.

از طرفی مجیدی نگران آینده تیمش است. او پیش از این گفته بود که اگر یکی از بازیکنانش از استقلال جدا شود، دیگر حاضر نیست دراین تیم بماند و حالا هم اگر او سکوت کرده به خاطر شرایط حساس تیمش در جام حذفی است. بی تردید با ادامه روند کنونی درباره تمدید قراردادهای استقلالی‌ها مجیدی نیز احتمالا بار دیگر نسبت به شرایط تیمش موضع گیری خواهد کرد.

سرمربی استقلال از بازیکنانش خواسته هیچ کری خوانی با ستاره های رقیب در اینستاگرام نداشته باشند.

طی روزهای گذشته و بعد از قهرمانی پرسپولیس برخی ستاره های این تیم در فضای مجازی کری خوانی هایی را با استقلالی ها انجام دادند که پیش‌بینی می‌شد با واکنش برخی بازیکنان و کادرفنی آبی ها همراه شود.

 

فرهاد مجیدی و یک ماجرای عجیب

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در بازگشت روی نیمکت استقلال موفق شد این تیم را به مقام سوم لیگ و نیمه‌نهایی جام حذفی برساند. هواداران از عملکرد او راضی هستند و این تیم به زودی باید آماده دیدار با گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی حذفی شود. با این همه اما یکی از مهم‌ترین خواسته‌های فرهاد از مدیریت باشگاه در نهایت اجابت نشد. مجیدی خواهان حضور یک مشاور ایتالیایی به نام گابریل پین در کنار خودش شده بود که با وجود همه امروز و فردا کردن‌های مدیران استقلال، نهایتا امکان حضور این مربی در تهران فراهم نشد. به‌طور کلی در این دوره از مربیگری مجیدی در استقلال، مساله «دستیار» برای او تبدیل به یک گره کور شده است.

* پیروز قربانی: مجیدی در بدو بازگشت روی نیمکت استقلال از پیروز قربانی برای همکاری دعوت کرد. آنها در سال‌های گذشته روابط چندان خوبی نداشتند و به همین دلیل هم درخواست فرهاد قابل توجه بود. قربانی ابتدا این دعوت را پذیرفت و از آن به‌عنوان افتخاری برای خودش یاد کرد، اما پس از مدتی دست رد به سینه مجیدی زد. پیروز بعدها گفته بود حوزه تکالیف و اختیارات در نظر گرفته‌شده برای او در استقلال، در شأن وی نبوده است.

* فراز کمالوند: داستان او را همه می‌دانند. بعد از منتفی شدن حضور پیروز قربانی روی نیمکت استقلال، مجیدی سراغ فراز کمالوند رفت و آنها همکاری خوبی را با هم شروع کردند. به‌نظر می‌رسید زوج خوبی در استقلال به‌وجودآمده که در آن شورآفرینی بر عهده مجیدی و مسائل فنی بر دوش کمالوند است. فراز هم آنقدر از این رابطه خوشش آمده بود که در مصاحبه‌ای گفت: «من و فرهاد همه‌چیزمان مثل هم است، فقط اسم‌مان فرق دارد.» این همکاری اما دیری نپایید و بعد از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، کمالوند جدا شد. او سرمربیگری سایپا را بر عهده گرفت و با نتایج اسف‌باری که به‌دست آورد، پیش از پایان فصل از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد. کمالوند برای فصل آینده سرمربی تراکتور خواهد بود.

* یوسف دانشیار: یکی از دستیاران کمتر شناخته‌شده فرهاد مجیدی در این فصل، بعد از حضور آندرا استراماچونی روی نیمکت الغرافه قطر با دعوت این مربی ایتالیایی استقلال را ترک کرد و به این تیم پیوست. دانشیار طی دوران حضور استراماچونی در ایران هم دستیار او بود.

منبع: ورزش۳

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.