کد خبر : 5261 / /
/

فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا را سورپرایز کرد!+ جزئیات بیشتر

متین کریم زاده در مصاف با نساجی مازندران برای دومین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت. او اولین بار در هفته نوزدهم و مقابل پیکان یک نیمه در ترکیب تیم استقلال حضور داشت تا در دقیقه ۴۶ بازی جای خود را به مهدی قایدی بدهد

فرهاد مجیدی، محرم نویدکیا را سورپرایز کرد!+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:متین کریم زاده مدافع ۲۳ ساله تیم استقلال در دیدار مقابل نساجی مازندران یک تنه همه کار برای استقلال انجام داد.

متین کریم زاده مدافع ۲۳ ساله متولد شهر بوشهر با ۷۰ کیلو وزن و قد ۱۷۹ سانتی متر در دیدار مقابل نساجی از ابتدا در ترکیب آبی پوشان تهرانی به میدان رفت.

کریم زاده که از سوی فرهاد مجیدی اجازه داشت به نیمه زمین حریف نفوذ کرده و توپ پخش کند در اواخر نیمه اول بر روی یکی از همین نفوذها توانست یک خطای پنالتی بگیرد تا استقلال با شکست به رختکن نرود. وریا غفوری هم به بهترین نحو از این ضربه پنالتی استفاده کرد و گل زیبایی به ثمر رساند.

کریم زاده در نیمه دوم باز هم به روند بازی نیمه اول خود ادامه داد تا در نهایت توانست یک پاس گل برای وریا غفوری ارسال کرده و پایه گذار گل دوم و برتری استقلال مقابل نساجی باشد. اما این پایان توفان متین کریم زاده جوان و درخشش یک بوشهری در قائمشهر نبود.

متنی در واپسین دقایق بازی با توجه به استعداد ذاتی و سبک فوتبال جنوبی که دارد پس از دریافت توپ در نزدیکی ها محوطه جریمه نساجی، درست پشت محوطه جریمه با عبور از یک بازیکن یک ضربه سنگین و شوت کات دار با پای چپ به سمت دروازه نساجی روانه کرد و برای سومین بار دروازه میزبان را گشود تا ضمن قطعیت بخشیدن به برد استقلال، یک تنه همه کار برای استقلال تیمش کرده باشد.

متین کریم زاده در مصاف با نساجی مازندران برای دومین بار در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت. او اولین بار در هفته نوزدهم و مقابل پیکان یک نیمه در ترکیب تیم استقلال حضور داشت تا در دقیقه ۴۶ بازی جای خود را به مهدی قایدی بدهد.

این فوتبالیست بوشهری که پیش از این دو فصل عضو باشگاه پارس جنوبی جم بوده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتی یک دقیقه هم در جده عربستان به میدان نرفت و تنها در دو دیدار در لیست نفرات استقلال قرار داشت و ۱۸۰ دقیقه روی نیمکت آبی‌پوشان نشست. این بازیکن در دیدار استقلال - الاهلی با تساوی بدون گل به پایان رسید و استقلال - الشرطه که بازی یک بر صفر به سود هم‌تیمی‌هایش تمام‌شد ۱۸۰ دقیقه روی نیمکت نشسته بود.

متین کریم زاده چپ پاست و در این فصل در ۱۳ بازی استقلال به مدت ۱۴۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. بی شک با درخششی که این بازیکن روبروی نساجی داشت مجیدی دوست دار از او در دیدار با سپاهان استفاده کند ولی باید دید سرمربی استقلال در چنین بازی مهمی این ریسک را می‌کند تا از این فوتبالیست کم تجرب بهره ببرد یا نه؟ این می‌تواند سورپرایز مجیدی برای محرم نویدکیا هم باشد.

موفقیت فرهاد مجیدی در لیگ برتر 

فرهاد مجیدیفرهاد مجیدی یک جنگ داخلی تمام عیار را حداقل در عرصه لیگ برتر به سود خود تمام کرد.

فارغ از اینکه استقلال توانسته عنوان سوم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد و چه نتایجی در ادامه پیکارهای جام حذفی کسب خواهد کرد، فرهاد مجیدی یک جنگ داخلی تمام عیار را حداقل در عرصه لیگ برتر به سود خود تمام کرد.

فرهاد از هفته هفدهم این فصل برای سومین مرتبه سرمربی استقلال شد و طی آن تا قبل از بازی با نساجی توانسته بود ۶ تیم که از وجود سرمربیان استقلالی روی نیمکت خود بهره‌مند بودند را شکست بدهد. جواد نکونام  با فولاد،  مهدی رحمتی به همراه شهر خودرو، امیر قلعه‌نویی و فیروز کریمی با گل گهر سیرجان و تراکتور، فراز کمالوند تحت عنوان سرمربی سایپا و محمود فکری با عنوان مرد شماره یک نیمکت نفت مسجدسلیمان، مربیان استقلالی بودند که مغلوب استقلال فرهاد مجیدی شدند.

این جمع شش نفره با مقهور شدن ساکت الهامی تکمیل شد تا هفتمین پیروزی آبی‌پوشان پایتخت تحت هدایت فرهاد مجیدی مقابل سرمربیان استقلالی لیگ برتر رقم بخورد و فرهاد جنگ خانوادگی با رفقا و مربیان آبی را کاملاً به سود خود تمام کند . البته فراموش نکنیم فولاد و گل گهر همچنان در عرصه رقابت‌های جام حذفی حضور دارند .

 فرهاد مجیدی مدیران استقلال را تهدید کرد!

 

فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه استقلال پیغام داده تا برای تمدید قرارداد ستاره‌های تیمش اقدام کنند.

با نزدیک شدن به پایان فصل فوتبال ایران، استقلال وضعیت نابسامانی از لحاظ مدیریتی دارد. بازیکنان این تیم نسبت به اختلافات مالی بسیار دلخور هستند و سر و صداهای زیادی از اردوی این تیم به گوش می‌رسد.

یکی از مسائل نگران کننده در استقلال در شرایط کنونی به موضوع پایان قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان در پایان فصل برمی‌گردد.

بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، محمد نادری، داریوش شجاعیان، سیاوش یزدانی و... در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود و هنوز اقدامی برای تمدید با آنها نشده است.

این در شرایطی است که استقلال در مدت زمان کوتاهی بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به میدان برود.

از این رو فرهاد مجیدی که پیش از این گفته بود تا زمانی که پول به بازیکنان پرداخت نشود، لیستی درباره بازیکنان فصل آینده به باشگاه نمی‌دهد، حالا با پرداخت بخشی از مطالبات و قول‌های داده شده برای پرداخت مبلغ بیشتر به مسئولان باشگاه استقلال پیغام داده تا برای تمدید قرارداد ستاره‌ها اقدام کنند.

سرمربی استقلال روز گذشته در جلسه ای که کادرفنی و بازیکنان با احمد مددی داشتند نیز روی این موضوع تاکید کرد و از مدیرعامل باشگاهش خواست برای تمدید با ستاره‌ها اقدام کنند تا بعد از پایان لیگ و حذفی مشکلی ازبابت عدم حضور آنها درلیگ قهرمانان استقلال را تهدید نکند.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.