کد خبر : 5588 / /
/

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

خاطرخواه های سردار آزمون زیاد شدند

شایعات نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایرانی زنیت، کماکان ادامه دارد.

خاطرخواه های سردار آزمون زیاد شدند

اخبار ورزشی : شایعات نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایرانی زنیت، کماکان ادامه دارد.

خبرنگاری که اولین بار خبر علاقه باشگاه اینتر به جذب سردار آزمون را توئیت کرد( ابتدا تصور می‌شد که این موضوع فقط یک شوخی است!) حالا در جدیدترین توئیتهایش مدعی شده که باشگاه ایتالیایی به شکل جدی به جذب آزمون فکر می‌کند و اگر نتواند با باشگاه فیورنتینا برای جذب دوشان ولاهوویچ به توافق برسد آن وقت سراغ مهاجم زنیت خواهد رفت.

این توئیت، البته در تناقض با اخباری است که طی روزهای گذشته درباره علاقه اینتر به سردار منتشر شده بود و بر اساس آن، آزمون گزینه آخر باشگاه ایتالیایی برای تقویت خط حمله‌اش محسوب می‌شد.

ایوان مدسن برای اولین بار خبر علاقه اینتر به جذب آزمون را توئیت کرد و حالا مدعی شده او از لیگ جزیره هم پیشنهاد دارد

ایوان مدسن در توئیت دیگری مدعی شده که سردار آزمون به اطلاع باشگاه زنیت رسانده که قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شود و اگر به سری A نرود، پیشنهادهایی که از لیگ جزیره دارد را بررسی خواهد کرد.

شایعات نقل و انتقالاتی درباره سردار در شرایطی ادامه دارد که مهاجم زنیت در تازه‌ترین مصاحبه‌اش و در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در این تیم، به این نکته اشاره کرده که با زنیت قرارداد دارد و تمرکزش روی بازیهای این تیم است.

حالا باید دید تا پایان نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا، سردار از زنیت جدا خواهد شد یا تا آخر قراردادش در این تیم روسی خواهد ماند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.