کد خبر : 5453 / /
/

قیمت نیم سکه

قیمت سکه امروز چقدر شد؟

امروز (۱۲ مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امروز چقدر شد؟

جدول قیمت سکه 
آخرین قیمت سکه امامی
آخرین قیمت نیم سکه
قیمت سکه ربع امروز
آخرین قیمت سکه گرمی

امروز (۱۲ مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۰۹ دلار و ۲۷ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۹۲ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت سکه طرح جدید نسبت به آخرین معاملات روز گذشته حدود ۴۰ هزار تومان کاهش یافته است.

جدول قیمت سکه 

نام محصول  نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۲۳۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۸۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۸۰۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۶۵۰.۰۰۰
سکه گرمی  ۲.۲۰۰.۰۰۰
اونس جهانی    یک هزار و ۸۰۹ دلار و ۲۷ سنت 
طلای ۱۸ عیار   ۱.۰۹۲.۶۰۰

قیمت سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ثبات را تجربه کرد . روز گذشته قیمت سکه امامی با قیمت ۱۱,۲۱۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و ده هزار) تومان بسته شد. قیمت سکه امامی در بازار امروز نسبت روز قبل ثبات را تجربه کرد و این در حالی است که نیم سکه و ربع سکه با کاهش همراه بود.

آخرین قیمت سکه امامی

قیمت سکه

قیمت سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل  ثبات را تجربه کرد . روز گذشته قیمت سکه امامی با قیمت  ۱۱,۲۱۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و ده هزار) تومان بسته شد.

آخرین قیمت نیم سکه

قیمت سکه

قیمت نیم  سکه در بازار امروز  در بازار امروز هم مانند روز قبل با کاهش همراه شد و با قیمت  ۵,۷۷۰,۰۰۰ (پنج میلیون و هفتصد و هفتاد هزار) تومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه ربع امروز

قیمت سکه

بازار طلا امروز شاهد افت قیمت ربع سکه بود قیمت ربع سکه در بازار امروز تهران  نسبت به روز دوشنبه ۳,۷۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد هزار) تومان مبادله شد.

آخرین قیمت سکه گرمی

هر سکه گرمی، امروز به ۲,۲۹۶,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و نود و شش هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۷ درصدی داشته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.