کد خبر : 5326 / /
/

پیروز مبارزه پرسپولیس و سپاهان کیست؟

کاپیتان سپاهان در سالهای نه چندان دور معتقد است شاید اتفاقات هفته پایانی طوری رقم بخورد که قهرمانی لیگ به تیم محرم نویدکیا برسد.

پیروز مبارزه پرسپولیس و سپاهان کیست؟

 اخبار ورزشی :کاپیتان سپاهان در سالهای نه چندان دور معتقد است شاید اتفاقات هفته پایانی طوری رقم بخورد که قهرمانی لیگ به تیم محرم نویدکیا برسد.

هادی عقیلی که سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را دارد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی درباره کورس قهرمانی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: امسال در لیگ برتر شاهد مسابقات حساس و نفس‌گیری بودیم که پرسپولیس و سپاهان با فوتبالی که ارائه دادند خود را از تیمهای دیگر جدا کردند، پرسپولیس در هفته آخر از نظر فنی و شرایطی که در جدول دارد طبیعتا شانس بیشتری برای قهرمانی نسبت به سپاهان دارد، اما این امکان وجود دارد سرنوشت قهرمان هر لحظه تغییر کرده و شاهد قهرمانی سپاهان باشیم.

مدافع سابق سپاهان ادامه داد: در سال 94 و در شرایطی که نفت تهران و تراکتور و سپاهان در کورس قهرمانی قرار داشتند، کسی برای سپاهان شانسی قائل نبود اما تساوی تراکتور و نفت در تبریز باعث شد که سپاهان با پیروزی مقابل حریفش، در اصفهان جشن قهرمانی بگیرد. حالا هم معتقدم بازیکنان سپاهان بدون توجه به بازی پرسپولیس و پیکان تا دقیقه 90 تمرکزشان روی بازی تیمشان باشد چون فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

از دید عقیلی، سپاهان در سه فصل گذشته شرایط بسیار خوبی داشته است: دو فصل پیش که آقای قلعه‌نویی به سپاهان آمدند، تیم از رده 14 جدول به رده دوم رسید و حتی در نیم فصل قهرمان شد اما با بدشانسی قهرمانی پایان فصل را از دست داد. سال گذشته هم این تیم اسیر حواشی دیدار برگزار نشده با پرسپولیس شد و همان اتفاق نه تنها جلوی قهرمانی سپاهان را گرفت بلکه مشکلات مختلفی برای این تیم به وجود آورد.

عقیلی که سالها برای تیم ملی بازی کرده درباره مصدومیت پورعلی‌گنجی و کمبود مدافع میانی در تیم ملی بیان کرد: امیدوارم با روحیه ای که از او سراغ دارم هر چه زودتر به شرایط مسابقه و حضور در میدان بازگردد. در لیگ مدافعان بسیار خوبی داریم که می‌توانند جای پورعلی‌گنجی را در تیم ملی پر کنند، همانطور که مرتضی یک روز به تیم ملی رسید و بازیکن ثابت شد حالا هم در لیگ برتر مدافعان بسیار خوبی داریم که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

از عقیلی درباره نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی در پرسپولیس و شایعاتی است که درباره او منتشر شده که همبازی سابق کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: اجازه بدهید درباره سیدجلال صحبت نکنم، قطعا او بهترین تصمیم را برای آینده اش خواهد گرفت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.