کد خبر : 5263 / /
/

شرط و شروط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد!+ جزئیات بیشتر

مدیران پرسپولیس بارها از بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است خواسته‌اند در محل باشگاه حاضر بشوند تا مذاکراتی برای تمدید انجام شود که این نشان می‌دهد پرسپولیس عزم جدی برای حفظ ستاره‌های خود دارد

شرط و شروط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد!+ جزئیات بیشتر

ا‌خبار ورزشی:در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ بیستم هنوز هیچ یک از بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد برای تمدید پا پیش نگذاشته‌اند.

محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و وحید امیری نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارند. در این بین حسین کنعانی‌زادگان عملا کارهای انتقال خود به تیم الاهلی قطر را انجام داده و حتی نشریه استاد الدوحه قطر هم رسما خبر انتقال این بازیکن به الاهلی قطر را منتشر کرد. درباره احمد نوراللهی هم گفته می‌شد از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد و احتمالا در پایان فصل جدا خواهد شد که ظاهرا این پیشنهاد چندان جدی نبوده است! درباره سایر نفرات هم هنوز مشخص نیست آینده آن‌ها چه خواهد بود.

مدیران پرسپولیس بارها از بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است خواسته‌اند در محل باشگاه حاضر بشوند تا مذاکراتی برای تمدید انجام شود که این نشان می‌دهد پرسپولیس عزم جدی برای حفظ ستاره‌های خود دارد اما جدای از پیشنهادهای وسوسه کننده تیم‌های قطری به بازیکنان پرسپولیس، یک موضوع دیگر کار را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده است.

در حالی که طی چند هفته اخیر بازیکنان پرسپولیس در پیام‌های خود در فضای مجازی و مربیان پرسپولیس در مصاحبه‌ها و حتی در نشست‌های خبری از دریافت نکردن مطالبات خود ناراضی بوده و از مدیران باشگاه انتقاد کرده بودند، دوشنبه هفته گذشته ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای خود را دریافت کردند تا رقم دریافتی شان به ۷۰ درصد برسد. حالا بازیکنان و مربیان پرسپولیس همگی ۷۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند اما باز هم نگران مابقی مطالبات خود هستند.

درهمین ارتباط شنیدیم بازیکنانی که قراردادهای آنان با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد برای مذاکره و تمدید قرارداد با باشگاه یک شرط گذاشته اند؛ تسویه حساب! بازیکنان پرسپولیس به مدیران باشگاه پیغام داده اند که اول ۳۰ درصد باقی مانده از قراردادا فصل جاری به حساب آنها واریز شود تا بعدا پای میز مذاکره بنشینند. گرچه برخی از این بازیکنان پیشنهادات وسوسه انگیزی از تیم‌های صنعتی دارند اما خودشان تمایل به تمدید دارند.

شاید تنها نگرانی این بازیکنان (منهای محمد حسین کنعانی زادگان که رفتن او به الاهلی قطر قطعی شده است) دریافت ۳۰ درصد باقی مانده از قرارداد لیگ بیستم است. البته این ۳۰ درصد هم پول کمی نیست و باید دید باشگاه قادر است شرط این بازیکنان را برآورده کند یا نه؟

در تمرین امروز پرسپولیس ، احمد نوراللهی ،حسین کنعانی زادگان ، مهدی ترابی و شهریار مغانلو پیش از دیدار با تیم فولاد تمرین شوت زنی داشتند.

خبر خوش العاده احمد نوراللهی برای پرسپولیسی ها

 احمد نوراللهیاحمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، در هفته پایانی لیگ برتر می‌خواهند نتیجه ۱۵ ماه تلاش و زحمات‌شان را بگیرند و قهرمان شوند.

احمد نوراللهی پس از برتری ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:خدا را شکر می‌کنیم این بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. پس از گل تراکتور، شرایط سختی را سپری می‌کردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا توانستیم بازی را ببریم و خودمان را برای دیدار پایانی لیگ آماده خواهیم کرد.

احمد نوراللهی در مورد گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد:این گل حاصل تلاش بازیکنان بود. اینکه توانستیم بازی را ببریم کار سختی بود. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس در هفته پایانی لیگ باید با پیکان بازی کند، گفت:باید زحمات ۱۵ ماه تلاش، دویدن و زحمت‌مان را در این بازی بگیریم. هواداران مطمئن باشند این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم.

احمد نوراللهی در پایان گفت:گلی که از تراکتور دریافت کردیم، شرایط را برای ما سخت کرده بود. امیدوارم هفته آخر پیروزی شویم و قهرمانی پنجم را به هواداران تقدیم کنیم.

منبع: خبرورزشی. پارس فوتبال

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.