کد خبر : 5314 / /
/

خبر بد برای پرسپولیسی‌ها!+ جزئیات بیشتر

کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس در آستانه این بازی حساس از بازیکنان تیم درخواست کرده برای حفظ آرامش و تمرکز بیشتر و البته دوری از حواشی از گفتگو و مصاحبه خودداری کنند

خبر بد برای پرسپولیسی‌ها!+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:کادرفنی پرسپولیس با توجه به حساسیت جدال با پیکان، از بازیکنن خواست تا از گفت‌وگو با رسانه‌ها خودداری کنند.

پرسپولیس با اختلاف دو امتیازی نسبت به سپاهان اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل در آستانه قهرمانی در لیگ بیستم قرار دارد و امیدوار است برای پنجمین فصل پیاپی جام را از آن خود کند.

آنها در هفته پایانی لیگ به مصاف پیکان در استادیوم شهدای شهرقدس خواهند رفت و امیدوارند با کسب نتیجه لازم در این جدال یا رقم خوردن نتیجه دلخواه در دیدار دو تیم استقلال و سپاهان به جام دست یابند.

کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس در آستانه این بازی حساس از بازیکنان تیم درخواست کرده برای حفظ آرامش و تمرکز بیشتر و البته دوری از حواشی از گفتگو و مصاحبه خودداری کنند.

پرسپولیس روز جمعه در هفته پایانی لیگ برابر پیکان و شاگردان مهدی تارتار قرار خواهد گرفت.

رکورد جدید پرسپولیس و سپاهان

تیم پرسپولیس

در صورتی که مسابقات لیگ برتر با شکست هر یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان به پایان برسد یک رکورد جدید در تاریخ رقابت‌ها ثبت می‌شود.

با توجه به تعداد امتیازهای تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در رده اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر بیستم، هر دوی این تیم‌ها با عبور از امتیاز ۵۸ و رسیدن به امتیاز ۶۲ و ۶۴ رکورد جدیدی را برای تیم رده دوم جدول رده بندی در همه ادوار لیگ حرفه ای ثبت کرده اند.

بر اساس این گزارش، اگر سپاهان در دیدار هفته آخر مقابل استقلال شکست بخورد و یا با برتری مقابل استقلال ۶۵ امتیازی شده و از سوی دیگر پرسپولیس روبروی پیکان ببازد و سپاهان قهرمان شود، باز هم هر یک از این دو تیم به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بیستم رکورد جدیدی در ادوار لیگ‌های شانزده تیمی ثبت کرده اند.

پیش از این و در همه ۱۹ دوره‌های قبلی مسابقات ۱۶ تیمی لیگ برتر، بیشترین امتیاز تیم دوم جدول رده بندی امتیاز ۵۸ بوده است. در لیگ نوزدهم تیم استقلال با ۵۳ امتیاز نایب قهرمان شد. در فصل هجدهم سپاهان با ۵۸ امتیاز، فصل هفدهم ذوب‌آهن با ۵۵ امتیاز، فصل شانزدهم استقلال با ۵۷ امتیاز، فصل پانزدهم پرسپولیس با ۵۷ امتیاز و در فصل چهاردهم تراکتور با ۵۸ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافتند.

بنابراین سپاهان و پرسپولیس همین حالا با عبور از امتیاز ۵۸ رکورد جدیدی را برای امتیاز نایب قهرمان لیگ برتر به ثبت رسانده‌اند.

روز سرنوشت‌ساز پرسپولیس 

جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی پرونده طلب گابریل کالدرون و دستیارش از باشگاه پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.

فیفا حدود ۲۰ روز قبل با ارسال نامه ای به پرسپولیس اعلام کرد با توجه به تایید محکومیت این باشگاه به پرداخت حدود ۷۰۰ هزار دلار در  پرونده گابریل کالدرون و خواکین در دادگاه CAS، پرسپولیس باید ظرف شش روز جوابیه‌ای را درباره دلیل پرداخت نشدن این طلب سرمربی آرژانتینی و دستیارش به کمیته استیناف این نهاد ارسال کند.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با تشریح برخی عوامل مثل دریافت نکردن پاداش آسیایی خود به دلیل تحریم‌ کشورمان و کاهش درآمدهایش به دلیل شیوع ویروس کرونا، جوابیه ای به کمیته استیناف فیفا ارسال و درخواست کرد فدراسیون جهانی فوتبال تمهیداتی برای پرداخت طلب کالدرون و خواکین از محل درآمدهای این باشگاه در AFC در نظر بگیرد.

هرچند تاکنون فیفا پاسخی به این درخواست نداده و البته طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار است فردا(۷ مرداد) جلسه کمیته انضباطی فیفا برای بررسی این پرونده برگزار شود. احتمال دارد در این جلسه فرصت یک ماهه دیگری به سرخ‌پوشان برای پرداخت طلب این دو مربی داده شود و در صورت محقق نشدن این امر پس از فرصت یک ماهه، جرائم و محرومیت‌های انضباطی برای پرسپولیس در نظر گرفته شود. 

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.