کد خبر : 51913 / /
/

وام بازنشستگان | وام بازنشستگان تامین اجتماعی | وام بازنشستگان کشوری

بارنشستگان منتظر وام خبر خوش رسید | آغاز ثبت نام وام بازنشستگان بدون سود +لینک ثبت نام آنلاین

در ادامه جزئیات جدید از دریافت وام فوری بازنشستگان را بخوانید.

بارنشستگان منتظر وام خبر خوش رسید | آغاز ثبت نام وام بازنشستگان بدون سود  +لینک ثبت نام آنلاین

وام بازنشستگان یکی از مطالبات قشر بازنشسته بوده در قالب وام ضروری، وام خرید جهیزیه و مواردی دیگر پرداخت می‌شود شرایط ضامن و بازپرداخت وام بازنشستگان متفاوت است. وام بازنشستگان وضعیت ثابتی ندارد و شرایط و مولفه‌های مختلفی بر آن تأثیرگذار است. وام بازنشستگان همواره یکی از پر بحث ترین موضوعات مجلس محسوب میشود.در ادامه جدیدترین اخبار از وام بازنشستگان در سایت خبر آزاد بخوانید.

وام بازنشستگان

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

مشتریان بانک صادرات که سپرده قرض الحسنه دارند، امکان تقاضا برای وام فوری «سپاس سپهر» را دارند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان بدون سود است.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی، بدون سود و با کارمزد چهار درصد هستند باید شرایط زیر را داشته باشند.

مبلغ ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کرده باشند.

افراد باید حتما مدت دو تا ۱۲ ماه خواب سپرده داشته باشند.

افراد به منظور بازپرداخت این وام ۳۶ ماه فرصت دارند.

میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می باشد.

کل سود این تسهیلات نیز ۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان است.

جمع رقم وام و سود آن نیز به ۳۱۸ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۳۸ تومان می‌رسد.

متقاضی باید ضامن رسمی داشته باشد.

این طرح قرض‌الحسنه است و فقط کارمزد دارد.

هزینه‌های جانبی ۲۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می باشد.

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

گفتنی است: افرادی که به وام بیشتری نیاز دارند می‌توانند تا ۲۰۰ درصد سپرده‌شان وام تا سقف ۱ میلیارد تومان دریافت کنند./ سلام نو

مبلغ جدید وام بازنشستگان تامین اجتماعی در 1403 چقدر شد؟

علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود 500 هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود 260 هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام 20 میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال 1403 گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد./تسنیم

وام بازنشستگان

آغاز ثبت‌نام وام بازنشستگان با حساب یارانه

معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

 مبلغ جدید افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره میزان افزایش وام بازنشستگان توضیحاتی را ارائه داد و عنوان نمود، موضوع افزایش وام بازنشستگان در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی مطرح شده و احتمال می رود وام بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲۰ میلیون به ۳۰ میلیون افزایش پیدا کند. مبلغ وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱، فقط ۱۲ میلیون تومان بود، این مبلغ در سال ۱۴۰۲ به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت؛این وام با کارمزد ۴ درصد و بدون سود به بازنشستگان پرداخت می‌شود.

بازنشستگان می‌توانند به سایت کانون‌های بازنشستگی در هر استان، مراجعه و اقدام به ثبت‌نام و دریافت وام نمایند،بازنشستگانی که از این وام استفاده‌ می‌کنند، باید آن را در مدت ۳۶ ماه یا سه سال بازپرداخت کنند.

یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، در خصوص مبلغ وام بازنشستگان انتقاداتی را ارائه نموده و گفته است، پول یک یخچال هم نیست و بازنشسته‌ای که زیر خط فقر درآمد دارد و می خواهد فرزندش را راهی خانه بخت کند؛ آیا می تواند با پولِ این وام دو قلم لوازم خانگی برای فرزندش تهیه کند؟!

این فعال صنفی بازنشستگان، در ادامه عنو.ان داشت مبلغ وام ضروری مستمری بگیران صندوق تامین اجتماعی بایستی در سال جدید، حداقل سه یا چهار برابر شود چراکه تامین چند قلم کالای اساسی برای زندگی، حداقل به چنین ارقامی نیاز دارد.

وام بازنشستگان

سایت ثبت نام ۳۰ میلیون وام بازنشستگان

سایت ثبت نام وام ۳۰ میلیونی وام بازنشستگان به آدرس الکترونیکی https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login است برای ورود به سایت ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان برر وی لینک زیر کلیک کنید.

اقساط و سود وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲
مبلغ وام ضروری بازنشستگی ۱۴۰۲ ؛ ۳۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه است. سود وام بازنشستگان ۴ درصد اعلام شده است.
ثبت نام وام بازنشستگان بدون ضامن با حساب یارانه

داشتن حداقل ۶۰ ماه سابقه پرداخت حق بیمه

عدم دریافت وام ضروری در سال ۱۴۰۱

نداشتن تعهد معوق در صندوق بازنشستگی کشوری

نداشتن سابقه چک برگشتی

نداشتن سابقه محکومیت کیفری

مراحل ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

وارد درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری شوید.

شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب بانک صادرات خود را وارد کنید.

کد امنیتی را وارد کنید.

پس از ثبت نام، درخواست شما بررسی شده و در صورت واجد شرایط بودن، مبلغ وام به حساب شما واریز می‌شود./سلام نو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.