کد خبر : 51709 / /
/

سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | ارزش امروز سهام عدالت

خبر داغ شبانه برای سهام عدالتی ها | واریزی جدید برای دارندگان سهام عدالت | دارایی صاحبان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی ۱۶ هزار و ۴۳۶ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت.

خبر داغ شبانه برای سهام عدالتی ها | واریزی جدید برای دارندگان سهام عدالت | دارایی صاحبان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

سهام عدالت | افراد زیادی از ثبت نام به دلایل مختلف جا مانده‌اند و این افراد درخواست‌های زیادی برای ثبت نام سهام عدالت در سجام داشته‌اند. تعداد بسیاری از افراد خواستار ثبت نام مجدد سهام عدالت برای جاماندگان شدند. اکنون این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه samanese.ir جاماندگان سهام عدالت و تکمیل نمودن فرم ثبت نام سهام عدالت جاماندگان اقدامات لازم را انجام دهند.

سهام عدالت

پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی ۱۶ هزار و ۴۳۶ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت.

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۴۵۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی ۱۶ هزار و ۴۳۶ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۴۷۲ تومان رسیده است./فرارو

ارزش سهام عدالت مشخص شد

سهام عدالت

روز گذشته دوشنبه ۲۷ فرودین ماه ۱۴۰۳ شاخص کل افزایش پیدا کرد و به همین میزان به ارزش سهام عدالت هم افزوده شد، از این رو ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی با اعممال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی به ۸ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۸۱۵ تومان رسید و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافت و ارزش تقریبی سهام عدالت یک میلیون تومانی هم به طور تقریبی به ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قبل از پایان معاملات

روز گذشته دوشنبه، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۸ میلیون ۳۰۲ هزار و۸۱۵ تومان رسید.

پس از پایان معاملات روز گذشته بازار بورس ایران (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی تقریبی هم به طور تقریبی به ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

شاخص کل بازار بورس نیز با ۱۰۱۴۰ واحد افزایش در ارتفاع ۲.۲۰۶.۹۰۷ و شاخص هم وزن در ارتفاع ۷۲۶.۰۰۰ واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس۴۲۳۵ میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم ۷۶۵۰هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار بورس از طریق نمادهای فولاد،فملی،فارس،وامید،وبملت،نوری و شستا صورت گرفت و شاخص های شگویا،هرمز،آریا،وسپهر،زاگرس،خاور و بپاس بیشترین تاثیر را بر شاخص بازار فرابورس گذاشتند. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با افزایش قیمت مواجه شدند.

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قبل از پایان معاملات

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۸ میلیون و ۹۲۰هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

تعداد هرسهم برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی خود را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نام شرکت سهامی

قیمت پایانی هر سهم

 

 

(تومان)

تعداد سهم هر سهامدار

فارس

۷۸۴

۲۲۹۲

شگویا

۱۷۷۱

۴۷

شاوان

۱۷۲۵

۴

دانا

۳۰۳

۱۶

بنیرو

۲۴۱

۳

رمپنا

۱۱۸۲

۱۳۷

اخابر

۹۶۸

۲۳۹

کگل

۴۴۷

۱۰۴

حکشتی‌

۱۱۲۴

۷۸

فولاد

۵۰۰

۲۵۲۰

فولاژ

۷۴۰

۷۳

فخوز

۳۹۱

۲۹۶

ساراب

۳۵۶۶

۳

ورنا

۶۸۷

۳

حپترو

۳۱۰۲

۱

کچاد

۴۶۱

۱۸۱

وپست

۷۹۶

۱۶

مارون

۱۵۵۴۰

۴۷

شپنا

۵۶۹

۱۰۰۸

شتران

۲۹۶

۲۰۹۰

شبندر

۱۰۷۴

۹۱۲

بسویچ

۴۹۲

۹

وبملت

۲۴۰

۲۹۹

وبصادر

۱۹۱

۱۴۰۰

خودرو

۲۹۷

۴۷

وتجارت

۱۴۱

۱۷۸۸

 فایرا

۵۶۱

۳۱

شراز

۱۲۷۲

۴

جم

۵۱۶۶

۴۱

فملی

۷۰۴

۱۴۷۳

سدشت

۹۰۶۲

۸

بفجر

۲۲۲۳

۳۸

وتوصا

۱۰۲

۱۲

شبریز

۱۲۶۳

۱۵

خساپا

۲۶۸

۳۹

لکما

۱۱۵

۲۲

بترانس

۱۹۰

۳

منبع: سبدگردان هدف

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.