کد خبر : 51645 / /
/

دختر منوچهر هادی یه دفعه چقدر بزرگ شد | شباهت عجیب دختر منوچهر هادی به مادر بازیگرش | پست جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا +عکس

منوچهر هادی تصویر جدیدی از دخترش سوفیا با استایل زمستانی در آخرین روز های فروردین منتشر کرد و نوشت: گوشگله پیدر.

دختر منوچهر هادی یه دفعه چقدر بزرگ شد | شباهت عجیب دختر منوچهر هادی به مادر بازیگرش | پست جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا +عکس

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد. منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر کارگردان معروف سینما و تلویزیون است. منوچهر هادی با سریال هایی چون دلدادگان و عاشقانه به شهرت رسید. حاصل ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر یک دختر است. منوچهر هادی، کارگردان و بازیگر ایران که این روزها حواشی او و همسر سابقش یعنی یکتا ناصر بالا گرفته است دوباره امروز با انتشار یک پست جنجالی دیگر به این حواشی دامن زد!منوچهر هادی

واکنش منوچهر هادی به صحبت های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی

منوچهر هادی در واکنش به صحبت‌های یکتا ناصر درباره جلسه با قاضی پرونده دخترشان در یک پست اینستاگرامی نوشت: جناب محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران من طبق قرار با دادگاه خانواده دخترم را از مادرش تحویل گرفتم تا چهارم فروردین و بعد طبق قولی که به شما دادم سر ساعت خدمت رسیدم و آنچه با احترام فرمودید را انجام دادم. خود پدر و وکیل خانم ناصر شاهد هستند که چقدر جلسه با مدیریت شما صمیمی و‌ محترم برگزار شد.

من خدمت شما عرض کردم این خانم طبق رفتارهای سابقش که بارها و بارها دخترم را ماه به ماه و حتی آخرین بار هفتاد روز به من تحویل ندادند و تلفن دخترم را هم خاموش کردند و از دیدار دخترم در مدرسه هم قصد داشتند جلوگیری کنند و حتی یک هفته دخترم را به مدرسه نبردند که من و خانواده ام او را نبینبم.

همه اینها را سکوت کردم و رسانه ای نکردم. امروز به شما گفتم ایشان دخترم را ببرند مجدد تلفن او را خاموش می‌کنند و ارتباط را قطع می‌کنند گفتم ایشان دوباره پست می‌گذارند و‌ دوباره وارد حاشیه می‌شوند. شما تمام مدت دلسوزانه از ایشان دفاع کردید و گفتید هادی جان مادره گفتم چشم، خدارو شکر جناب قاضی دیدید چگونه جواب محبت‌ها و حمایتتان را داد.

خواهر ایشان ساعتی نیست که به قانون و من و خانواده ام توهین نکند ظاهرن کمپینی با مضمون صدای یکتا باشین هم تشکیل دادند لطفا جلوی اینهمه تشویش و بی‌آبرویی را بگیرید. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که یک نفر با سواستفاده از اسم مادر اینچنین پرده دری نکند. دروغهای پی‌در پی، تهمت‌های مکرر، یک ساعت تمام فحاشی و حمله مسلحانه با نیت قبلی به خانه مادر هشتاد ودو ساله من، اتهام دزدی دخترم به من.

 حضانت بچه طبق قانون و امضا و اثر انگشت خانم ناصر در طلاق نامه از هفت سالگی یعنی بیست و دو آذر ۱۴۰۲ با منه و من هنوز موفق نشدم او را از ایشان بگیرم. چه حقی از این مادر گرفته شده؟ چه کار که نکردند؟ الان که طفل معصومم را تحویلتان دادم پس نگرفتید، تحویلتان دادم با احترام، بس کنید تو رو به آنچه می‌پرستید بس کنید. همچنان بانو یکتا ناصر که جز توهین دروغ مظلونمایی از شما چیزی ندیدم بخاطر سوفیا بس کن، مگر جناب شهریاری نگفتند خودتون پستهای قبلی رو‌ پاک کنید. خواهرتم پستهای محرک خود را پاک کند و قرار شد همانجا عکس بگیرند و خودشان از طرف دادسرا رسانه‌ای کنند که همه چی تمام شده است. چرا به دروغ میگویی مخفیانه، خدارو شکر خیلی چیزها به قاضی دادگاه و هیئت همراه ایشان ثابت شد انشاالله زمان چیزهای دیگر را هم ثابت می‌‍کند.
منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی

نام :منوچهر

نام خانوادگی :هادی

تاریخ تولد :28 مرداد 1351

سالهای فعالیت :1371 تاکنون

همسر :یکتا ناصر

فرزند :یک دختر به نام سوفیا

زندگی شخصی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.
منوچهر هادی

کودکی منوچهر هادی

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

خانواده منوچهر هادی از خانواده های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است.

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.