کد خبر : 50820 / /
/

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری | شرایط پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی ارزان دولتی | چه کسانی مشمول شدند؟

بنا بر اعلام معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان اعطا می‌شود.

خبر مهم برای  متقاضیان وام فوری | شرایط پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی ارزان دولتی | چه کسانی مشمول شدند؟

بنا بر اعلام معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی فراجا وام ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان اعطا می‌شود.

مهر نوشت: محمد بهرامی درباره تعداد کارکنان وظیفه‌ای که دوره‌های مهارت‌آموزی را طی کرده‌اند، گفت: «سازمان عقیدتی، سیاسی و انتظامی از زمان ابلاغ طرح که سال ۱۴۰۰ بود، همزمان با ستاد کل نیرو‌های مسلح و سایر دستگاه‌های نیرو‌های مسلح، موضوع مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را آغاز کرد که این طرح بسیار مفید، ارزشمند و به‌جاست.»

او درباره اعطای وام خوداشتغالی به کارکنان وظیفه مهارت‌دیده هم توضیح داد: «تعدادی از همین افراد مهارت‌دیده را نیز موفق شدیم برای دریافت وام خوداشتغالی ۱۵۰ میلیون تومانی معرفی کنیم. افراد وام خود را دریافت کردند تا از این وام با توجه به مهارت‌های کسب‌شده، در اشتغال خود استفاده کنند.»

او ادامه داد: «آموزش‌هایی که می‌دهیم، مورد نیاز تمام ادارات است و در سال ۱۴۰۳ در ۸ طیف فرهنگی نظیر عکاسی، فیلمبرداری، نقاشی، گرافیک و... آموزش مهارتی خواهیم داد.»

منبع: مهر

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.