کد خبر : 39257 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری 300 میلیونی

متقاضیان وام فوری بخوانند | پرداخت وام بدون بهره ۳۰۰ میلیونی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به افزایش تعداد و حجم تسهیلات پرداختی در سال گذشته، گفت: با توجه پتانسیل‌های موجود و در راستای حمایت از ترویج علم و فناوری مردم می‌توانند از یک میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای نذر علم استفاده کنند.

متقاضیان وام فوری بخوانند | پرداخت وام بدون بهره ۳۰۰ میلیونی

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به متقاضیان و میزان کارمزد آن هر ساله توسط بانک‌ مرکزی مشخص می‌شود. در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

وام فوری | وام بدون بهره ۳۰۰ میلیونی

سید سعید شمسی‌نژاد در نشست خبری امروز اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که در آن با عقب‌ماندگی مواجه هستیم سرمایه‌گذاری برای توسعه علم و فناوری است و در همین راستا و برای نذر علم با بنیاد مصطفی که همه آن را با جایزه مصطفی می‌شناسیم در حال همکاری هستیم تا بتوانیم در این زمینه به جمع‌آوری منابع مالی توسط مردم کسری مالی موجود را در این بخش جبران کنیم.

وی افزود: مردم می‌توانند از یک میلیون تا ۳۰۰ میلیون تومان وام بدون بهره از صندوق قرض‌الحسنه مهر ایران با مراجعه به شعب دربافت کنند و تعهد می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن این تسهیلات را برای کمک به بنیاد مصطفی و توسعه علم و فناوری در ایران و جهان اسلام دریافت کنند. در واقع فرد می‌تواند این وام را دریافت کند که مبلغ آن وام به بنیاد منتقل شده و فرد اقساط را می‌پردازد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه اقتصاد، گفت: در سال گذشته رکورد پرداخت سه میلیون و ۱۱۳ هزار وام را داشته‌این که بیش از ۹۱ درصد رشد را تجربه کرده است. همچنین مبلغ تسهیلات نیز در سال گذشته نیز رشد ۸۰ درصدی را داشت و از ۶۰ همت در سال ۱۴۰۰ به ۱۱۴ همت در سال ۱۴۰۱ رسید و این بالاترین رشد در شبکه بانکی بوده است. از سوی دیگر منابع بانک نیز با رشد ۸۲ درصدی مواجه شده و از ۸۵ همت به ۱۵۶ همین رسیده است که این عدد بالاترین میزان رشد منابع در میان بانک‌هاست.

شمسی‌نژاد ابا بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ درصد تسهیلات به شکل برخط پرداخت می‌شود، فزود: اگر وام هم معوق شد، بنیاد مصطفی متهد شده معوقات را بپردازد. البته در آینده به دنبال برنامه ریزی برای غیر حضوری کردن آن هستیم.

به گفته وی، یکی دیگر مسائلی که مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، وقف سهام و دارایی‌های مالی است که با بورس در حال برنامه‌‎ریزی‌های هستیم./ایسنا

گرفتن وام فوری روی سند خودرو در کمتر از یکساعت

با توجه به تقاضای تضامین گوناگون از سمت بانک و موسسات و طولانی بودن پروسه دریافت تسهیلات، بیشتر جامعه دنبال وام‌های سریع و بدون نیاز به ضامن هستند. وام با سند ماشین یکی از موردهایی است که نیاز به ضامن ندارد و بسیاری از فروشگاه‌های خودرو جهت رفاه حال کاربرانش این مورد را در مجموعه‌شان گنجانده اند که شما با استفاده از سند ماشین بدون نیاز به ضامن تسهیلات خودتان رو دریافت می‌کنید.

اطلاعاتی که باید بدانید این است که سود آن تفاوتی با تسهیلات دیگه ندارد. سریع‌تر واریز می‌شود و نیازی هم نیست که برای ضامن به اقوام و آشنایان رو بیندازید. شما فکر کنید یک معامله‌ای در پیش دارید و مقداری از پولتان کم هست تا بخواهید از تسهیلات دیگه استفاده کنید و ضامن پیدا کنید و میانگین حسابتان درست شود، زمان می‌برد؛ ولی با استفاده از وام روی سند خودرو خودتان بدون دردسر در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید وام تان را بگیرید.

وام فوری

روش گرفتن وام فوری سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو از بانک و مؤسسات معتبر مثل روش‌های دریافت‌های وام‌های دیگر هستند. شما می‌توانید با توجه ‌به شرایط وام و همچنین مدت ‌زمان بازپرداخت، گرفتن وام با سند خودرو از بانک در سال ۱۴۰۲ را امتحان کنید.

سود بازپرداخت این وام به‌ شکل بانکی است و با ارائه مدارک موردنظر می‌توانید روی سند خودرو، وام را از بانک بگیرید. در این روش تعداد قسط‌ ها حداکثر سی و شش ماهه است و تا سقف شصت الی هفتاد درصد ارزش ماشین، وام تعلق می‌گیرد. برای مشاوره دریافت وام بانکی با سند خودرو با کارشناسان باتجربه و متخصص تماس بگیرید.

معرفی شرایط تسهیلات بانکی روی سند خودرو

حداکثر عمر خودرو کارکرد هفت سال است.

حداکثر کارکرد ماشین صدهزار کیلومتر است.

اعطای وام تا هفتاد درصد ارزش کارشناسی خودرو ممکن است.

بازپرداخت حداکثر سی و شش ماه به‌ شکل چک هر دو ماه است.

هزینه‌های کارشناسی و شماره‌ گذاری برعهده مشتری است.

سند ماشین با قرارداد فروش اقساطی یا اجاره‌ به‌ شرط‌ تملیک تنظیم می‌شود.

بیمه‌نامه بدنه به ذی‌نفعی شرکت لیزینگ صادر می‌شود.

اعتبارسنجی متقاضی و ضامنین انجام می‌شود.

مدارک وام بانکی روی سند خودرو

اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی، ضامنین و صاحب چک

اطلاعاتی که باید درباره مدارک محل سکونت متقاضی و ضامنین بدانید

داشتن اصل سند و شناسنامه مالکیت خودرو

گردش سه‌ماهه آخر حساب بانکی

گزارش کارشناسی ارزش واقعی ماشین

فرم ثنا برای متقاضی، ضامنین و صاحب چک

دریافت چک ضمانت از متقاضی و ضامنین باتوجه‌به مبلغ وام

مدارکی که تضامین برای وام روی سند ماشین لازم است:

تسهیلات تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

تسهیلات از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تا ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از ضامن

تسهیلات بیش از ششصد میلیارد ریال:

گرفتن یک فقره چک ضمانت معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات از متقاضی

ترهین سند ملکی سهل البیع معادل صد و پنجاه درصد اصل و فرع تسهیلات

اقساط وام با سند خودرو

قبل از گرفتن وام با سند خودرو اگر می‌خواهید بدانید که بازپرداخت این وام‌ها به چه شکل است، می‌توانید با رفتن به صفحه محاسبه اقساط وام با سند خودرو مراجعه کنید که فروشگاه‌های خودرو امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده‌اند که بتوانند به شکل آنلاین اقساط وام با سند خودرو را محاسبه کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.