کد خبر : 50708 / /
/

جزییات ثبت نام وام 300 میلیونی برای این دهک ها | فرصت عالی برای یارانه بگیران متقاضی وام

افراد تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی کشور که مشتری بانک توسعه تعاون هستند می‌توانند از تسهیلات وام بدون سود 300 میلیون تومانی این مجموعه با نام طرح «مائده» برخوردار شوند.

جزییات ثبت نام وام 300 میلیونی برای این دهک ها | فرصت عالی برای  یارانه بگیران متقاضی وام

افرادی که تحت پوشش کمیته و سازمان بهزیستی هستند با داشتن سپرده قرض الحسنه امکان درخواست وام 300 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. مدت زمان خواب سپرده به منظور دریافت این تسهیلات بین سه تا شش ماه اعلام شده است.

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و کارمزد صفر تا چهار درصدی دارد. متقاضیان این تسهیلات حداکثر در بازه زمانی 60 ماهه امکان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور را دارند. افراد به منظور دریافت این وام 300 میلیون تومانی باید ضامن رسمی داشته باشند و از اعتبار شغلی خوبی برخوردار باشند.

جزییات وام بدون سود 300 میلیون تومانی

با توجه به مبلغ وام اعلام شده و شرایط مذکور میزان هر قسط این طرح تسهیلاتی به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 36 میلیون تومان اعلام شده و جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

لازم به ذکر است که این تسهیلات گذشته از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور به اشخاصی که مایل به ایجاد مشاغل خانگی هستند نیز تعلق می‌گیرد.

بانک توسعه تعاون از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که با هدف گسترش تعاون و همکاری در بخش‌های مختلف کشور و ارتقا اقتصاد شکل گرفت. این مجموعه در طی سال‌های فعالیت خود توانسته افتخارات زیادی از جمله تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … را کسب کند.

وام ۱۰ و ۲۰۰ میلیونی فوری بدون نیاز به حضور و ضامن

بلو، پلتفرم دیجیتال بانک سامان که همه‌ خدمات بانکداری را با اپلیکیشن موبایل و به صورت کاملا آنلاین انجام می‌دهد، وام ۱۰ میلیون تومانی بدون وثیقه و ضامن اعطا می‌کند.

بلوبانک در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ متأثر از همه‌گیری کرونا آغاز به‌کار کرد و تمام خدمات بانکی را بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول انجام می‌دهد. این بانک دیجیتال مدتی است از طرح اعطای تسهیلات ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی رونمایی کرده که در این طرح برای دریافت وام نیاز به معرفی ضامن نیست و مبلغ وام هم بر اساس میانگین حساب مشتریان در سه ماه متوالی خواهد بود.

بلو به چه کسانی وام می‌دهد؟

بلو بر اساس سیستم اعتبارسنجی و میانگین حساب مشتری وام اعطا می‌کند و هیچ شرط دیگری جز این برای اعطای وام در نظر نگرفته است. در واقع این پلتفرم می‌گوید میانگین حساب شما باید به مدت سه ماه متوالی، هر ماه حداقل ۳ میلیون تومان باشد. به طور مثال اگر هر روز ۳ میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشید؛ میانگین حساب شما ۳ میلیون تومان خواهد بود و شرط دریافت وام را دارا هستید.

زمان انتظار برای دریافت وام چقدر است؟

درخواست وام بلوبانک به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود و اگر در اعتبارسنجی مشمول دریافت وام شناخته شوید تنها چند دقیقه پس از درخواست وام، مبلغ مد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

سود وام بلو چقدر است؟

بلوبانک وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خود را با سود ۲۲ درصد اعطا می‌کند اما در یک صورت امکان صرف‌نظر کردن از دریافت کل این سود وجود دارد. در واقع بلو بانک این پیش شرط را گذاشته که اگر کل مبلغ وام را در کمتر از یک ماه تسویه کنید؛ نیازی به پرداخت سود نیست. همچنین بلو برای اعطای این بانک به مشتریان، ۴ درصد کارمزد از آنها دریافت می‌کند.

بازپرداخت وام بلوبانک چند ماهه است؟

مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۶ ماهه است. شما در زمان دریافت وام می‌توانید بازپرداخت آن را از یک تا ۶ ماه انتخاب نمایید. طبیعتاً هر چه مدت بازپرداخت اقساط بیشتر باشد، مبلغ اقساط کمتر است اما بازپرداخت سریعتر وام بلوبانک این امتیاز را دارد که شما می‌توانید مجدداً وام دریافت کرده و این‌بار وام با مبالغ بالاتری در انتظارتان خواهد بود.

سقف وام را چطور افزایش دهیم؟

افرادی که فعالیت بیشتری در بلوبانک دارند تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند اما لازمه دریافت چنین وامی این است که ابتدا با بازپرداخت به موقع وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خوش حسابی خود را اثبات کنید و بعد فعالیت خود را افزایش دهید.

پرداخت رایگان وام ۲۰۰ میلیونی مسکن یارانه ای

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۲۵ خانوار شامل خانوارهای دارای حداقل دو معلول، خانوارهای تنها یک معلول و خانوارهای سرپرست زن به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از یارانه ملی مسکن بهره مند شده اند. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان، روح اله خدابندلو با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور طی تفاهم […]

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۲۵ خانوار شامل خانوارهای دارای حداقل دو معلول، خانوارهای تنها یک معلول و خانوارهای سرپرست زن به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از یارانه ملی مسکن بهره مند شده اند.

پرداخت رایگان وام 200 میلیونی خانوارهای یارانه ای مشمول این وام کدام خانوارها شد؟

روح اله خدابندلو با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور طی تفاهم نامه ای با بنیاد مصطفان، تسهیلات ویژه ای را برای خانواده های دو نفره و بیشتر در نظر گرفته است به همین منظور برای مسکن شهری یک مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و برای مسکن روستایی ۱۵۰ میلیون تومان به متقاضیان دارای دو معلول تعلق می گیرد.

وی افزود: این کمک در قالب طرح اعطای مسکن و در قالب هایی مانند مسکن تملک، مسکن خریداری شده، مسکن ملی یا مسکن مهر قابل پرداخت است و متقاضیان برای دریافت این کمک باید عنوان ملک را به نام خود ارائه کنند. میزان. ضمناً مشتریان توجه داشته باشند، ملک خریداری شده نباید بیش از ۲۰ سال قدمت داشته باشد و البته از اقوام درجه یک خریداری نشود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان درباره شرایط عمومی و اختصاصی دریافت یارانه مسکن رایگان یادآور شد: افراد دارای معلولیت و مددجویان معرفی شده باید دارای پرونده تایید شده و فعال در سامانه ارمغان باشند و پرداخت یارانه رایگان به افرادی که قبلاً یارانه دریافت کرده‌اند، بهره‌مندی از مسکن رایگان ممنوع است و امکان اعطای ساخت مسکن رایگان با نظارت دستگاه‌های نظارتی در شهرها و شهرستان‌ها وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: بهزیستی علاوه بر رفع سایر نیازهای خانواده های تحت پوشش با اجرای اقدامات مناسب و استفاده از منابع دولتی و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین و سایر نهادها و سازمان ها، در راستای تامین مسکن مناسب خانواده های تحت پوشش تلاش می کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.