کد خبر : 48616 / /
/

وام قرض‌الحسنه بلاعوض ۴۵۰ میلیونی به این خانواده‌ها | خانواده های متقاضی وام بخوانند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از پرداخت بسته‌های حمایتی به ۴۳ خانواده دارای فرزندان ۳ قلو و بیشتر به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در استان خبر داد.

وام قرض‌الحسنه بلاعوض ۴۵۰ میلیونی به این خانواده‌ها | خانواده های متقاضی وام بخوانند
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از پرداخت بسته‌های حمایتی به ۴۳ خانواده دارای فرزندان ۳ قلو و بیشتر به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان در استان خبر داد

عباس روشن، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک فرارسیدن ماه رجب از انعقاد تفاهمنامه مشترک برای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر خبر داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای سیاست‌های جمعیتی کشور و همچنین تدابیر دولت در زمینه ارائه خدمت به خانواده‌های دارای سه قلو و بیشتر اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای این طرح بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های 3 قلو به بالا از طریق مساعدت دفتر مقام معظم رهبری و کمیته امداد امام خمینی(ره) بسته‌های معیشتی ویژه به این خانواده‌ها اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر بسته‌های معیشتی را شامل پرداخت کمک بلاعوض به مبلغ 25 میلیون تومان، پرداخت کمک هزینه بلاعوض برای خرید و یا ساخت مسکن تا سقف مبلغ 200 میلیون تومان دانست.

وی اضافه کرد: وام کارگشایی این خانواده‌ها تا سقف 50 میلیون تومان و وام اشتغال تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

روشن خاطرنشان کرد: همچنین اهدای 4 قطعه سکه تمام بهار آزادی به تمامی خانواده‌های سه قلو و در صورت داشتن 4 قلو این تعداد سکه به 6 عدد خواهد رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر کمک به تأمین ‌هزینه‌های پوشاک و شیرخشک تا سن 2 سالگی نوزادان را از دیگر مساعدت‌ها به این خانواده‌ها اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس از ابتدای این طرح تاکنون 43 خانوار 3 یا 4 قلو در استان بوشهر شناسایی شده و از این نهاد ارائه خدمت گرفته است.

روشن در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع علاوه بر اهدای 139 قطعه سکه تمام بهار آزادی به این خانواده‌ها معادل 420 میلیون تومان کمک بلاعوض و یا به‌صورت وام قرض‌الحسنه به مبلغ 450 میلیون تومان به این خانواده‌ها پرداخت شده است./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.