کد خبر : 50044 / /
/

وام فوری | وام فوری قرض الحسنه | وام فوری اشتغالوام

شرایط دریافت وام برای یارانه بگیران اعلام شد | متقاضیان وام اینجا را کلیک کنند

در ۱۰ ماه نخست به یک هزار و ۸۲۰ خانواده، مستمری پرداخت‌ شده است.

شرایط دریافت وام برای یارانه بگیران اعلام شد | متقاضیان وام اینجا را کلیک کنند

محمد آقاجانی در تشریح خدماتی همچون پرداخت مستمری و  وام فوری  بلاعوض بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گفت: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌گردد که در ۱۰ ماه نخست ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌حساب ۱ هزار و ۸۲۰ خانواده واریز گردید.

شرایط دریافت وام فوری ۱۲/۵۴۹/۰۰ تومانی یارانه بگیران اعلام شد

وی ادامه داد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان ارائه می‌شود.

آقاجانی افزود: کمیته امداد یک مکان امداد رسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی، آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند و در طی این مدت ۱۱۰ خانواده به علت توانمند شدن از تحت حمایت خارج شده‌اند.

وی در پایان اظهار داشت: توانمندی خانواده‌ها یکی از اهداف امداد است و درصدد هستیم تا با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات متنوع به مددجویان و افراد بی‌بضاعت گامی بلند و استوار در توانمندسازی و حمایت از خانواده‌های محروم منطقه برداریم.

ثبت نام وام بلاعوض ۴ میلیون تومانی آغاز شد

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان، اهم فعالیت‌های این مرکز را در سه ماهه پاییز ۱۴۰۲ تشریح کرد.

وام بلاعوض ۳۰ میلیونی دولت به این سرپرستان خانوارها

غلامحسن نورعلی مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در طی سه ماهه گذشته در راستای کمک به نیازمندان فعالیت‌های متعددی صورت گرفت که از اهم آن‌ها می‌توان به اهدا وام بلاعوض سی میلیبون تومانی به این خانواده‌ها نام برد.

ی افزود: اهدا دو تخته فرش ۹ متری توسط خیر به خانواده مددجویان در محلات غفور و نایسر، بازدید از زنان سرپرست خانوار و اهدا بسته‌های کمک معیشتی گوشت و برنج، واریز وام های ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض جهت کارآفرینی خانواده‌های نیازمند، تهیه وسایل فرش بافی و ویزیت و کنترل بیماری نیازمندان به صورت رایگان توسط از اهم فعالیت‌های این مرکز در پاییز سال جاری بوده است.
نورعلی یادآور شد: شناسایی نیازمندان از طریق معرفی مردم و بازدید میدانی توسط کارشناسان این مرکز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خیرین نهایت تشکر را کرد و از سایر خیرین استان دعوت کرد با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این مرکز یاریگر نیازمندان باشند.

عباس علوی، اظهار داشت: تسهیلات قرض‌الحسنه به بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی، روستاییان و عشایر پرداخت می شود که سقف این تسهیلات قرض‌الحسنه بدون ضامن به میزان ۱۵۰ میلیون ریال به مستمری بگیران پرداخت می‌شود.

وی گفت: از ۱۸۱ هزار نفر جمعیت واجد شرایط روستاییان، کشاورزان و عشایر این استان ۸۳ هزار نفر زیر پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند و در حال حاضر ۴۶ درصد جامعه هدف صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر در این استان زیر پوشش بیمه قرار دارند.

تصریح کرد: مزایای عضویت صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر را پرداخت مستمری، بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگی از جمله مزایای صندوق بیمه عنوان کرد و گفت: محدودیتی در پوشش بیمه‌ای متقاضیان به غیر از سن ۱۸ تا ۵۰ سال وجود ندارد.

در این گزارش درباره وام ضروری بازنشستگان کشوری و سایت بازنشستگان کشوری www.cspf.ir بیشتر بخوانید.

وام بازنشستگان از جمله وام‌هایی است که با درصد پایین و بازپرداخت بالا توسط بانک‌های رفاه و صادرات به متقاضیان بازنشسته تعلق می‌گیرد. وام ضروری بازنشستگان یا وام بازنشستگان کشوری به صورت هر ساله به درخواست کنندگان این وام داده می‌شود.

شرایط دو وام بلاعوض و قرض الحسنه ۴ و ۱۲ میلیون تومانی دولت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستان در برپایی میز خدمت و دیدار با مردم خبر داد.

اکبر پورات شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با اشاره به برپایی میز خدمت در راستای اعزام کاروان مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به مشکلات مردم دشتستان اظهار داشت: در این برنامه مسئولان استان بوشهر به‌صورت چهره به چهره، مشکلات ۲۷۰ نفر را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان دیدار با مراجعه‌کنندگان به درخواست‌های و مطالبات آنان پاسخ و دستورات لازم دادند، گفت: یکی از درخواست‌های مردم در این دیدارها مشکلات اقتصادی و معیشتی بود که کمک بلاعوض و وام ضروری قرض‌الحسنه تخصیص یافت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۹۶۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام ضروری به نیازمندان دشتستانی خبر داد و بیان کرد: در این دیدار مبلغ ۷۷۸ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه ضروری و درمان برای ۶۲ نفر ( یعنی هر نفر مبلغی در حدود ۱۲ میلیون و ۵۴۹ میلیون تومان) و ۱۸۷ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ۴۴ نفر اختصاص یافت. در واقع مبلغ ۴ میلیون و ۲۵۰ میلیون تومتن برای هر نفر وام بلاعوض واریز شده است.

پورات،  رسیدگی به مشکلات درمانی مردم را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در راستای کمک‌های درمانی ضمن واگذاری تعداد ۵ ویلچر به مراجعه‌کنندگان دستورات لازم برای درمان رایگان چشم شهروند دشتستانی صادر شد.

وی اختصاص وام خوداشتغالی نیز برای ۶ نفر توسط بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده اعلام و تصریح کرد: در این برنامه برای ۴۰ خانواده بسته معیشتی اختصاص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه هلال احمر استان بوشهر هزینه و کمک درمانی افراد محروم تقبل شد، اضافه کرد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و خانواده شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بود.

پورات با اشاره به تداوم میز خدمت در دیگر شهرستان‌ها تأکید کرد: مسئولان باید علاوه بر میز خدمت در همه اوقات اداری در دستگاه‌های اجرایی مشکلات مردم به‌صورت جهادی و خارج از نوبت رسیدگی و راهکار لازم برای تحقق مطالبات مردم ارائه کنند.

وام بلاعوض ویژه اعیاد شعبانیه

بیش از ۵۰ هزار شغل در سال جاری با پرداخت تسهیلات ایجاد شده است.

هادی آقابابایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به وام فوری گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کارهای خرد و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در مناطق محروم و روستاهای کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می‌کند که در سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و بیش از ۹۲ درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال بوده است.

آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منجر به ایجاد بیش از ۵۰ هزار شغل شده است و این مشاغل پایدار هستند. با دو دهم بودجه اشتغال کشور ۱۰ درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده به صورتی که سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شده بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.