کد خبر : 50635 / /
/

وام فوری | وام فوری قرض الحسنه | وام فوری اشتغال

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری | ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود | فقط با 10 میلیون حساب سپرده وام بگیرید

افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت تسهیلات تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل به میزان 10 میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کرده باشند.

خبر مهم برای متقاضیان وام فوری | ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون سود | فقط با 10 میلیون حساب سپرده وام بگیرید

 ثبت نام وام فوری دولت آغاز شده و متقاضیان می‌توانند هرچه زود تر برای ثبت‌نام اقدام کنند. وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌.خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی شرایط پرداخت وام فوری غیرحضوری بلوبانک می‌پردازیم.

وام فوری

بانک دی از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که توانسته با ارائه انواع تسهیلات نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه «باران» نام دارد که قرض الحسنه است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک دی هستند و به دریافت تسهیلات تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل به میزان 10 میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کرده باشند.

سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان اعلام شده و هیچ گونه سودی ندارد. اما بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود برای این تسهیلات کارمزد چهار درصدی در نظر گرفته است. اشخاصی که این وام را دریافت کرده‌اند حداقل طی شش ماه امکان بازپرداخت را دارند، البته در صورت تشخیص بانک می‌توانند اقساط را در مدت 60 ماه تسویه کنند. افراد به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی معتبر بانک را ارائه دهند.

با در نظر گرفتن تمام موارد مذکور، افراد باید هر ماه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان هزینه کنند. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد رسید.

هدف از تشکیل بانک دی چیست و برخی از خدمات آن کدامند؟

بانک دی به منظور فراهم کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی، به خصوص در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی، تشکیل و اداره می‌شود. این مجموعه به منظور تحقق این هدف انواع خدمات بانکی اعم از تسهیلات ارزی و ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و ریالی و بانکداری مدرن را ارائه می‌دهد./ کاماپرس

وام فوری

 بلو به چه کسانی وام فوری می‌دهد؟

بلوبانک در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ متأثر از همه‌گیری کرونا آغاز به‌کار کرد و تمام خدمات بانکی را بدون نیاز به شعب، فرم‌های کاغذی و فرآیندهای معمول انجام می‌دهد. این بانک دیجیتال مدتی است از طرح اعطای تسهیلات ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی رونمایی کرده که در این طرح برای دریافت وام نیاز به معرفی ضامن نیست و مبلغ وام هم بر اساس میانگین حساب مشتریان در سه ماه متوالی خواهد بود.

بلو بر اساس سیستم اعتبارسنجی و میانگین حساب مشتری وام اعطا می‌کند و هیچ شرط دیگری جز این برای اعطای وام در نظر نگرفته است. در واقع این پلتفرم می‌گوید میانگین حساب شما باید به مدت سه ماه متوالی، هر ماه حداقل ۳ میلیون تومان باشد. به طور مثال اگر هر روز ۳ میلیون تومان یا فقط یک روز از ماه ۹۰ میلیون تومان درحساب خود داشته باشید؛ میانگین حساب شما ۳ میلیون تومان خواهد بود و شرط دریافت وام را دارا هستید.

زمان انتظار برای دریافت وام فوری چقدر است؟

درخواست وام بلوبانک به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود و اگر در اعتبارسنجی مشمول دریافت وام شناخته شوید تنها چند دقیقه پس از درخواست وام، مبلغ مد نظر به حساب شما واریز خواهد شد.

وام فوری

سود وام فوری بلو چقدر است؟

بلوبانک وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خود را با سود ۲۲ درصد اعطا می‌کند اما در یک صورت امکان صرف‌نظر کردن از دریافت کل این سود وجود دارد. در واقع بلو بانک این پیش شرط را گذاشته که اگر کل مبلغ وام را در کمتر از یک ماه تسویه کنید؛ نیازی به پرداخت سود نیست. همچنین بلو برای اعطای این بانک به مشتریان، ۴ درصد کارمزد از آنها دریافت می‌کند.

بازپرداخت وام بلوبانک چند ماهه است؟

مدت بازپرداخت این وام حداکثر ۶ ماهه است. شما در زمان دریافت وام می‌توانید بازپرداخت آن را از یک تا ۶ ماه انتخاب نمایید. طبیعتاً هر چه مدت بازپرداخت اقساط بیشتر باشد، مبلغ اقساط کمتر است اما بازپرداخت سریعتر وام بلوبانک این امتیاز را دارد که شما می‌توانید مجدداً وام دریافت کرده و این‌بار وام با مبالغ بالاتری در انتظارتان خواهد بود.

سقف وام فوری را چطور افزایش دهیم؟

افرادی که فعالیت بیشتری در بلوبانک دارند تا سقف ۴۰ میلیون تومان می‌توانند وام بگیرند اما لازمه دریافت چنین وامی این است که ابتدا با بازپرداخت به موقع وام ۳ تا ۱۰ میلیونی خوش حسابی خود را اثبات کنید و بعد فعالیت خود را افزایش دهید. / اقتصادآنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.