کد خبر : 47252 / /
/

وام قرض الحسنه 6 برابر شد |چگونه تا ۳۰۰ میلیون وام فوری بدون ضامن بگیریم؟

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ٥٠ میلیون تومان بود، در سال ١٤٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

وام قرض الحسنه  6 برابر شد |چگونه تا ۳۰۰ میلیون وام فوری بدون ضامن بگیریم؟

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. جدیدترین خبر درباره وام فوری را در خبرآزاد بخوانید

وام فوری

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس سال ۱۴۰۱ ما باید ۴ هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان پرداخت می‌کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد مطلوب صندوق توانستیم ۴ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه کنیم که بالاتر از سقف انتظار بوده است. در مجموع در سال گذشته ۳۴۰ هزار و ۶۳۷ وام در ۴ در مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده‌ایم.

علی آشوبی مدیرعامل صندوق امداد ولایت در نشست خبری با خبرنگاران که صبح امروز در کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به خدمات این صندوق به مددجویان و غیر از مددجویان اظهار کرد: این صندوق پس از ۸ سال از تأسیس آن توانسته خدمات بسیار مطلوبی را به مددجویان و سایر اقشار جامعه و نیازمندان ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما توانسته‌ایم بستر نذر نیکو و حسنه را در جامعه را ارائه کنیم و به دنبال اشاعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور هستیم که رسانه‌ها در اینباره توانسته‌اند به درستی به ما کمک کنند.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت گفت: بر اساس سال ۱۴۰۱ ما باید ۴ هزار میلیارد تسهیلات به مددجویان پرداخت می‌کردیم اما با تلاش همکاران و عملکرد مطلوب صندوق توانستیم ۴ هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان ارائه دهیم که بالاتر از سقف انتظار بوده است. در مجموع در سال گذشته ما ۳۴۰ هزار و ۶۳۷ وام در ۴ در مسکن، اشتغال، فرهنگی و حمایتی پرداخت کرده‌ایم که بیشترین سهم را حمایتی، مسکن و درمان حوزه اشتغال و سهم مسکن به خود اختصاص داده‌اند.

وی تأکید کرد: ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات سال جاری در نظر گرفته شده است که انشاءالله در تلاش هستیم این میزان از سقف بودجه در نظر گرفته شده بالاتر رود. در مجموع عملکرد ۷ ساله صندوق نشان می‌دهد که ۱۶ هزار و ۴۹۲ میلیارد تومان به ۲ میلیون و ۱۸۰۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

آشوبی همچنین با اشاره به آمار تحت پوشش این صندوق گفت: از زمان قبل تأسیس ما توانسته‌ایم ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را تحت پوشش خدمات صندوق قرار دهیم./ مهر

وام فوری

وام فوری 300 میلیونی برای یارانه بگیران

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت با میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان و کارمزد کم ارائه می شود.

با ابلاغ بخشنامه جدید بانک مرکزی که برگرفته از مصوبه شهریورماه شورای پول و اعتبار است، بانک‌ها مجازند در خصوص نرخ و نحوه محاسبه اخذ کارمزد قرض‌الحسنه اعطایی از روش محاسبه متفاوت از مصوبات قبلی شورای پول و اعتبار با شرط رعایت سقف نرخ ۴ درصد کارمزد، پس از تصویب در هیات مدیره بانک منوط به اخذ تاییدیه از بانک مرکزی اقدام کنند.

گفتنی است، شورای پول و اعتبار در یکصد و شصت و هفتمین جلسه خود به بررسی نحوه اعطای اختیار به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی برای تعیین نرخ و نحوه محاسبه کارمزد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت .

براساس مصوبه شورای پول و اعتبار؛ برای کاهش میزان کارمزد قرض الحسنه اعطایی و کمک به اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر و جوانان در اخذ تسهیلات قرض الحسنه نظیر ازدواج و فرزند آوری ... بانک ها و موسسات اعتباری غیر بانکی مجاز شدند نحوه محاسبه کارمزد قرض الحسنه اعطایی را با تصویب در هیئت مدیره و منوط به اخذ تاییدیه از بانک مرکزی و با رعایت سقف نرخ کارمزد قرض الحسنه ابلاغی توسط بانک مرکزی تعیین کند.

وام فوریبانک رسالت به منظور کمک به مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این وام سود ندارد.

آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت هستند و شرایط لازم را دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب سه ماهه، نوبت به ارائه مدارک هویتی است که تمامی آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. بعد از ثبت نام غیرحضوری برای وام و ارائه مدارک لازم، مامور بانک به صورت حضوری در محل مورد نظر شما حاضر شده و احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهد داد. اعتبارسنجی مشتریان بانک توسط سامانه مرآت انجام خواهد گرفت.

به این تسهیلات ۲ درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام با توجه به معدل حساب ۲۰ درصدی ۶۰ ماه اعلام شده است. سقف پرداخت اقساط با توجه به ۴۰ درصد معدل حساب به ۴۸ ماه می‌رسد.

وام فوری

میزان اقساط وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت چقدر است؟

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان تعیین شده است. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی تحت هر شرایطی شرایط دریافت این وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کند.

بانک رسالت از جمله بانک‌های قرض الحسنه کشور است که فرآیند دریافت وام آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به افراد در شعب این بانک نیست.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.