کد خبر : 37263 / /
/

متقاضیان وام فوری بدون ضامن بخوانید | چگونه وام ۱۰۰ میلیونی بگیریم ؟

اگر کارمند بخش خصوصی هستید و حقوق شما به حساب این بانک واریز می‌شود برای دریافت وام با اعتبار سنجی باید رتبه بانکی A، B را کسب کنید و اگر رتبه شما C باشد برای دریافت این وام به یک ضامن هم نیاز خواهید داشت.

متقاضیان وام فوری بدون ضامن بخوانید | چگونه وام ۱۰۰ میلیونی بگیریم ؟

وام فوری از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

چگونه وام ۱۰۰ میلیونی بگیریم ؟

اگر کارمند بخش خصوصی هستید و حقوق شما به حساب این بانک واریز می‌شود برای دریافت وام با اعتبار سنجی باید رتبه بانکی A، B را کسب کنید و اگر رتبه شما C باشد برای دریافت این وام به یک ضامن هم نیاز خواهید داشت.

اگر پیدا کردن ضامن وام بانکی برای شما مشکل است، می‌توانید از برخی بانک‌ها بدون ضمانت شخص دیگری و تنها با اعتبارسنجی بانکی خودتان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. در ادامه شرایط دریافت  وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملی  را به طور کامل توضیح خواهیم داد

تمامی کارمندان و بازنشستگان دولتی که  حقوق  و مزایای خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند، می‌توانند با اعتبارسنجی بانک مرکزی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام در قالب  کارت اعتباری  دریافت کنند. فراموش نکنید وام‌گیرنده  دولتی حتما باید دارای اعتبارسنجی بانکی A، B  یا C  بانک مرکزی  باشد.

اگر کارمند  بخش خصوصی  هستید و  حقوق  شما به حساب این بانک واریز می‌شود برای دریافت وام با اعتبار سنجی باید رتبه بانکی A، B را کسب کنید و اگر رتبه شما C باشد برای دریافت این وام به یک ضامن هم نیاز خواهید داشت.

ارائه سفته و نامه کسر از  حقوق  برای کارمندان  دولتی و خصوصی  با هر رتبه بانکی لازم است.

 وام فوری بدون سود بانکی

سود وام بانک ملی

سود وام بدون ضامن بانک ملی ۱۸ درصد است. بنابراین اگر شما ۱۰۰ میلیون وام دریافت کنید ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان طی ۴۸ ماه سود پرداخت خواهید کرد.

مدت بازپرداخت وام بدون ضامن بانک ملی​

برای پرداخت اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی  ۳۶ ماه زمان دارید و اگر  وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن  را دریافت کنید در ۴۸ ماه باید اقساط خود را تسویه کنید.

رقم اقساط وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملی

برای سقف ۱۰۰ میلیونی ماهانه ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان قسط پرداخت خواهید کرد و در نهایت ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک بازمی‌گردانید./ منبع: فرتاک نیوز

وام فوری

بهتر است با توجه به افزایش پی‌درپی‌ قیمت خودرو، پس‌انداز کردن برای خرید خودرو را فراموش کنید و زودتر شرایط بانک‌های مختلف را برای دریافت وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بررسی کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های کشور تسهیلاتی را برای خرید خودرو ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به قیمت خودروی مدنظرتان درخواست وام خرید خودرو را به ثبت برسانید. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را می خوانید.

شرایط دریافت وام فوری خودرو بانک سامان

حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب از  مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام خودرو ۱۴۰۲  می‌خواهد پس ابتدا به یکی از شعب بانک برای افتتاح حساب مراجعه کنید و موارد زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

سقف تسهیلات وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک سامان

بانک سامان تا ۸۰ درصد ارزش خودرو داخلی را به صورت وام پرداخت می‌کند، اما سقف آن محدود است. در واقع برای خرید خودرو می‌توانید نهایت ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

مهلت پرداخت و سود وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است. مبلغ تسهیلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

ضامن وام فوری خرید خودرو بانک سامان

بانک سامان برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و ۱۵% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند.

وام فوری

برای خرید کدام خودروها می‌توان وام فوری گرفت؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

مشتریان بانک آینده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی این مجموعه و خرید کالاهای مختلف از ایران مال، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام در قالب طرح «آینده داران 1» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

 آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک آینده هستند، نباید بدهی معوق سنگین داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده و داشتن اعتبار شغلی است. طبق اعلام بانک آینده، تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض الحسنه ، جاری یا واحدهای صندوق گسترش فردای ایرانیان ضامن دریافت این تسهیلات هستند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 12 ماه می‌رسد. نرخ سود این وام نیز براساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر 23 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 763 هزار و 53 تومان است. کل سود تسهیلات 5 میلیون و 156 هزار و 634 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 45 میلیون و 256 هزار و 634 تومان خواهد بود.

وام فوری 500 میلیون تومانی بانک ملت

مشتریان بانک ملت به منظور کمبود نقدینگی این امکان را دارند تا با ایجاد میانگین حساب مناسب، تا سقف 500 میلیون تومان از طرح «شایان» وام دریافت کنند.

به نقل از رده، اشخاصی امکان دریافت وام 500 میلیونی بانک ملت را دارند که حداقل 1 ماه از خواب سپرده‌شان در یکی از شعب این مجموعه گذشته باشد. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری سپرده بین 8 تا 18 درصد اعلام شده است. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند براساس اعتبار شغلی اعتبارسنجی می‌شوند. علاوه بر این، متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی هم داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود وام 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

بانک ملت از ادغام چندین بانک قدیمی تشکیل شد و از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در حال حاضر در قالب سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک علاوه بر این موارد، مسئولیت اجتماعی زیادی دارد و برای انجام آن گام برمی‌دارد.

تقدیر رئیس جمهور سابق از این بانک، کسب مقام برتر در بانک‌های تجاری کشور، دریافت گواهینامه کنترل کیفیت از موسسه بین المللی مودای، کسب مقام نخست در بین‌ بانک‌های دولتی در طرح ارزیابی عملکرد و تعیین کارایی بانک‌ها در سال 1382 و … بخشی از دستاوردهای این مجموعه طی سال‌های فعالیت آن است./کاماپرس

بانک‌ها در پایان مهر ماه امسال، 38 درصد بیشتر از پایان سال قبل تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده‌اند.

بررسی جدیدترین آمار عملکرد بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور در پایان مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که مانده تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری ۴۱۲۵۶.۶ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به اسفند سال ۱۴۰۰ که ۳۵۴۰۸.۸ هزار میلیارد ریال بود ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰.۴ درصد از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری قرض‌الحسنه را تشکیل داده و حجم عمده عملکرد تسهیلاتی بانک‌ها مربوط به مرابحه با ۳۷.۸ درصد و فروش اقساطی با ۱۴.۲ درصد است.

به لحاظ عددی در پایان اولین ماه پاییز ۱۴۰۱ معادل ۴۲۸۳.۱ هزار میلیارد ریال از کل تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور قرض‌الحسنه بوده که این میزان نسبت به اسفند ماه سال قبل که ۳۰۹۱.۷ هزار میلیارد ریال بوده، ۳۸.۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.