کد خبر : 50241 / /
/

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان | واریز ۴ میلیون تومان اضافه به عیدی بازنشستگان برای اعیاد مناسبتی

بالاخره رقم نهایی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.طبق خبرهای به گوش رسیده جیب بازنشستگان تامین اجتماعی فردا پر پول خواهد شد.

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی برای پرداخت عیدی بازنشستگان | واریز ۴ میلیون تومان اضافه به عیدی بازنشستگان برای اعیاد مناسبتی

عیدی بازنشستگان | عیدی بازنشستگان از نیمه اسفند ماه واریز می‌شود. عیدی بازنشستگان به افراد واجد شرایط تعلق می‌گیرد. عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می‌کند و طبق سنوات گذشته، مبلغ آن به اندازه‌ی عیدی کارمندان دولت است. در ادامه به آخرین جزییات از عیدی بازنشستگان در سایت خبرآزاد می پردازیم.

بالاخره رقم نهایی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.طبق خبرهای به گوش رسیده جیب بازنشستگان تامین اجتماعی فردا پر پول خواهد شد.

عیدی بازنشستگان

جزئیات واریزی جدید حقوق با ۴ میلیون عیدی بازنشستگان

مهدی مسکن مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره واریز معوقات حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.

مستمری و مقرری بهمن ماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نت به همراه چهارمیلیون تومان پرداخت مناسبتی عید سعید مبعث و اعیاد شعبانیه و دومیلیون و پانصد پاداش نوروزی و کمک هزینه عائله مندی و کمک هزینه فرزند واریز شد.

مسکنی تاکید کرد: این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات عزیزان مشمول با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.

در پی ابلاغ تصویبنامه مصوب جلسه ۱۵ بهمن هیأت وزیران در خصوص پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان توسط معاون اول رئیس جمهور، شمارش معکوس برای واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان آغاز شده است.

مدیرعامل تامین اجتماعی: عیدیِ ۴.۳ میلیون بازنشستۀ تامین اجتماعی فردا واریز می‌شود. مبلغ کل عیدی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که تامین شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، قبل از ده اسفند و احتمالا دوشنبه واریز می‌شود.

عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و لشکری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق که مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده، واریز شد و بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر واریز عیدی خود هستند.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: پایان پرداخت حقوق و مستمری بهمن ماه بازنشستگان تامین اجتماعی در انتظار اعلام مبلغ و زمان دقیق واریز عیدی هستند.

اعلام مبلغ دقیق عیدی بازنشستگان کارگری، برعهده سازمان تامین اجتماعی‌ است و مدیرعامل این سازمان باید آن را اعلام کند؛ در عین حال، تامین اجتماعی می‌تواند مبلغی بر عیدیِ مصوب دولت بیفزاید؛ این اتفاق در سال‌های قبل سابقه داشته است.

در حال حاضر با پایان گرفتن واریز مستمری بهمن، بازنشستگان کارگری در انتظار اعلام مبلغ عیدی هستند؛ به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی «عیدی انشالله قبل از ۱۰ اسفند واریز می‌شود»، اما زمان دقیق این واریز هنوز اعلام نشده است.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد نشان می‌دهد که هنوز مشخص نیست دقیقاً چه مبلغی به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد؛ بازنشستگان کارگری انتظار دارند عیدی آن‌ها بیشتر از عیدی پرداختی به کارمندان و بازنشستگانِ زیرمجموعه دولت باشد.

حالا در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید که آیا امسال تامین اجتماعی مبلغ عادلانه‌تری برای عیدی پایان سالِ مستمری‌بگیران خود مصوب می‌کند یا به همان عیدی مصوب دولت بسنده خواهد شد.

براساس مصوبه هیئت دولت، حداقل عیدی یا پاداش آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولتی مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان تعیین شد. برای کارکنان و بازنشستگان متاهل مبلغ ۷۰۰ هزار تومان نیز اضافه می‌شود. به ازای هر فرزند نیز ۳۰۰ هزار تومان عیدی تعلق خواهد گرفت. این در حالی است که روز گذشته بخش‌نامه سازمان تامین اجتماعی در خصوص نحوه پرداخت عیدی مستمری بگیران و بر اساس همین مصوبه دولت صادر شد.

اعلام زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان از دیروز به تدریج در حال پرداخت شدن است.

همزمان با تأمین اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه، فرآیند پرداخت عیدی تمامی کارمندان و بازنشستگان دستگاه های دولتی و نظامی در سراسر کشور از دیروز آغاز شد.

اطلاعات در گزارشی نوشت: این گروه از حقوق بگیران امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت می کنند. افراد متأهل هم مبلغ ۷۰۰ هزار تومان اضافه بر رقم عیدی و به ازای هر فرزند زیر ۱۸ سال ۳۰۰ هزار تومان بیشتر دریافت خواهند کرد.

از سوی دیگر، کارگران وابسته به صندوق های غیردولتی و از جمله سازمان تامین اجتماعی هم امسال حداقل دو برابر و حداکثر سه برابر حداقل دستمزد عیدی دریافت خواهند کرد.

یعنی حداقل ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۵۶۸ تومان و حداکثر ۱۵ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۸۵۲ تومان عیدی می گیرند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.