کد خبر : 49763 / /
/

خبر مهم برای مسافران شمال | تردد در این ۲ جاده ممنوع شد

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

خبر مهم برای مسافران شمال | تردد در این ۲ جاده ممنوع شد

 سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۷ بهمن ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ۳ ساعت بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یکطرفه خواهد شد.

کرمی گفت: خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست. بر این اساس، رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ دارد پرهیز کنند، ضمن آنکه قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند.

وی یادآور شد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و همراه داشتن سوخت کافی از مهم‌ترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

کرمی افزود: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز یادآور شد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

این خبر در حالی است که دقایقی پیش نیز کانال‌های خبری از اعلام ریزش بهمن در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان توسط رئیس پلیس راه البرز خبر دادند./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.