کد خبر : 49640 / /
/

ماجرای تیراندازی در شهرزیبا چه بود ؟ | باند سارقان حرفه ای دستگیر شدند

باند سارقان حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده شهر زیبا دستگیر شد.

ماجرای تیراندازی در شهرزیبا چه بود ؟ | باند سارقان حرفه ای دستگیر شدند

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، درخصوص سرقت محتویات و قطعات خودرو در محدوده بلوار فردوس پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 133 این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری که از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل کاپوت خودرو را تخریب و باطری خودرو ها را  به سرقت می برند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری 133 شهر زیبا با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در شانزدهم بهمن ماه متهمان را سوار بر خودرو پرشیا مشاهده و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به متوقف کردن خودرو و در نهایت دستگیری هر 3 متهم شدند.

وی گفت: در بازجویی از متهمان موفق به کشف مخفیگاه متهمان شده و بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان وارد شده و تعدادی باطری خودرو به ارزش 400 میلیون ریال از مخفیگاه متهمان کشف گردید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پرونده دارای 10 شاکی بوده که همگی متهمان را مورد شناسایی قرار داده و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.