کد خبر : 44471 / /
/

قتل وحشتناک برادر با چاقو در جنوب تهران | دعوای بین دو برادر با قتل تمام شد !

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاتل که منجر به مرگ برادر خود شده بود، خبر داد.

قتل وحشتناک برادر با چاقو در جنوب تهران | دعوای بین دو برادر با قتل تمام شد !

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی به اتهام قتل برادرش خبر داد و گفت: بهانه این قتل ضرب و شتم بین 2 برادر بود.

وی افزود ماموران کلانتری 152 خانی آباد در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند مردی بر اثر ضربات متعدد چاقو به شکم و کمر و قفسه سینه مجروح و بر اثر خونریزی شدید کشته شده است که بلافاصله اقدامات جنایی در این خصوص آغاز شد و با بازرسی بدنی مقتول، در جیب سمت راست شلوار وی یک گزارش 110 کشف شد که مشخص گردید که با پلیس  110 تماس گرفته و از برادرش وحید به دلیل ضرب و شتم شکایت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی سریعا وارد عمل شده و خودروی قاتل را شناسایی کرده که متهم دستگیر و خودرو توقیف میشود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: یک قبضه سلاح سرد چاقو از داخل صندوق عقب خودرو کشف شد که آغشته به خون بوده و از داخل راه پله منزل مقتول یک جفت کتانی آغشته به خون کشف شد و لذا با دادسرای امور جنایی تماس گرفته شد و دستور فرمودند عوامل آگاهی در محل حاضر شوند و متهم بازداشت شود.

سردار گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به جرم قتل عمدی به زندان منتقل شد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.