کد خبر : 49431 / /
/

با کارت یارانه نقدی وام فوری بگیرید | نحوه ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

بانک کارآفرین به آن دسته از متقاضیان تسهیلات که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته و میانگین مناسب ایجاد کنند، تا سقف 200 میلیون تومان وام می‌دهد. این وام در قالب طرح «امیدآفرین» پرداخت می‌شود.

با کارت یارانه نقدی وام فوری بگیرید | نحوه ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

افرادی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی هستند باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند و به میزان ۲۵ میلیون تومان داخل حساب خود نگهداری کنند.

این تسهیلات در صورتی به متقاضیان پرداخت خواهد شد که ضامن کسر از حقوق مورد تقاضای بانک را ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۲۳ درصد بوده و  افراد تا ۳۶ ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت. امتیاز این وام قابل انتقال به غیر نیست و تنها صاحبان حساب امکان دریافت آن را دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، افراد باید هر ماه ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان قسط بدهند. کل سود این تسهیلات ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۷۸ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان می‌رسد.

نگاهی به دسته بندی خدمات و دستاوردهای بانک کارآفرین

بانک کارآفرین از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که در سه دسته بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی ایزو ۲۹۹۹۳، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی به عنوان «تندیس زرین» از سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران ۱۴۰۱، جایزه ملی خلاقیت روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور، نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی ۳۴ هزار سال ۱۴۰۰، تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران سال ۱۴۰۰ و … را به دست آورد./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.