کد خبر : 38705 / /
/

وام فوری | وام آنلاین

با افتتاح حساب در بانک رفاه فوری وام بگیرید | شرایط آسان برای متقاضیان وام

تمامی اشخاص حقیقی مشتری بانک رفاه که کمبود نقدینگی دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت افتتاح کرده‌اند، امکان دریافت وام طرح «مهر رفاه» دارند.

با افتتاح حساب در بانک رفاه فوری وام بگیرید | شرایط آسان برای متقاضیان وام

وام فوریمجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام فوری یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است. وام فوری از اقساط بلند مدتی بهره مند است. جزئیات جدید پرداخت وام فوری را بخوانید.

تمامی اشخاص حقیقی مشتری بانک رفاه که کمبود نقدینگی دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت افتتاح کرده‌اند، امکان دریافت وام طرح «مهر رفاه» دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، وام طرح مهر رفاه در راستای ارائه خدمات به روز و متنوع و همچنین مطلوب بانکی به مشتریان این مجموعه معرفی شده است. تمامی دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت جامعه هدف این طرح هستند. افرادی که متقاضی این وام هستند باید حداقل 50 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند و حداقل چهار ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد. نوع سپرده گذاری در این طرح به شکل بلندمدت یکساله، دو یا سه ساله با نرخ سود 20.5 یا 21.5 یا 22.5 درصد است. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه یک وجود دارد.

نرخ سود این وام متغیر بوده و بین 17 تا 19 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

آشنایی با وضعیت کنونی بانک رفاه کارگران و برخی دستاوردهای آن

بانک رفاه کارگران سال 1339 با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن 10 هزار و 483 نیروی انسانی متخصص و هزار و 15 شعبه و همچنین 3 هزار و 456 ای تی ام به مشتریان خود خدمات مختلف بانکی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزی تعاملات الکترونیکی، تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی 1393، چهارمین تندیس جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور، جایزه ملی مدیریت مالی ایران و … را به دست آورد.

علیرضا صحرایی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال سیاست‌هایی که در سال‌های نه چندان دور در کشور مبنی بر کنترل رشد نرخ جمعیت اتخاذ شد خطر پیری جمعیت را برای ایران به دنبال داشته که اگر این روند تداوم یابد کشورمان در دو الی سه دهه آینده بیشترین میزان کهنسالان را خواهد داشت.

وی جمعیت و جوانی آن را یک اهرم مهم در توسعه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هر کشور دانست و افزود: به طور قطع نیروی جوان، کارآمد،  توانمند و تحصیل‌کرده می‌تواند اهرمی قوی در راستای توسعه همه‌جانبه کشور باشد، در همین راستا مقام معظم رهبری نیز بارها در محافل مختلف نگرانی خود را نسبت به مسأله جمعیت اعلام کردند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره‌کل بیمه سلامت گلستان ادامه داد: دولت سیزدهم نیز در موضوع جمعیت و برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری تصمیماتی اتخاذ کرده و در نهایت سیاست‌گذاران قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تدوین و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند تا در نهایت منجر به رشد جمعیت کشور شود.

صحرایی تأکید کرد: از آنجایی که سازمان بیمه سلامت یکی از نهادهایی است که می‌تواند در موضوع جمعیت سهمی ایفا کند در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تکالیفی بر عهده سازمان بیمه سلامت قرار گرفته که این تکالیف اختصاصی در ماده ۴۳، ۴۴ و ۴۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ذکر شده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش سن ازدواج و سن باروری موجب رشد قابل توجه ناباروری در کشور از جمله گلستان شده است، بیان کرد: از آنجایی که خدمات ناباروری در تعهد بیمه‌های پایه نبوده زوجین نابارور باید هزینه‌های درمان را به صورت آزاد پرداخت می‌کردند که بسیار گران تمام می‌شد به طوری که زوجین نابارور سال گذشته برای دریافت خدمات ناباروری در بخش خصوصی باید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کردند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره‌کل بیمه سلامت گلستان اضافه کرد: با توجه به ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه بیمه‌ها مکلف شدند تمامی خدمات ناباروری در سطح یک و دو اعم از شناسایی، غربالگری و درمان خدمات ناباروری را متعهد شوند که در همین راستا سازمان بیمه سلامت هزینه‌های خدمات ناباروری را در قالب دو تعرفه بخش دولتی و غیردولتی پرداخت می‌کند..

وام

وام فوری

به گفته صحرایی؛ تنها مرکز درمان ناباروری در گلستان مرکز نهال واقع در بیمارستان صیاد شیرازی است که بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه درمان ناباروری برای افراد تحت پوشش را پرداخت می‌کند و اگر هم فردی به هر دلیلی به بیمارستان خصوصی و فاقد طرف قرارداد با بیمه سلامت مراجعه کند، می‌تواند با داشتن اسناد بیمارستانی به بیمه سلامت، هزینه‌های انجام شده را با تعرفه غیردولتی دریافت کند و در کنار آن بیمه تکمیلی هم مابه‌التفاوت آن را می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این اقدامات کمک بزرگی برای کسانی است که سال‌ها در آرزوی فرزند بودند و پرداخت هزینه‌های ناباروری در توان آن‌ها نبود، یادآور شد: ماده ۴۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز سازمان بیمه سلامت را مکلف کرده افراد فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای و مادران باردار را تا زمان شیردهی و فرزندان آن‌ها را تا پنج سالگی از طریق آزمون وسع تحت پوشش قرار دهد و هزینه‌های آن‌ها را پرداخت کند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره‌کل بیمه سلامت گلستان خاطرنشان کرد: براساس آزمون وسع، خانواده‌هایی که در رده یکم تا سوم باشند رایگان بیمه می‌شوند اما از دهک چهار به بعد مبلغ پرداختی برای بهره‌مندی از بیمه متفاوت است و از ۱۰ درصد شروع می‌شود. سازمان بیمه سلامت حتی در حین بستری نیز افراد فاقد بیمه را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد تا برای پرداخت هزینه بیمارستان دچار مشکل نشوند.

وام ۵۰ میلیون تومانی به زوجین نابارور

صحرایی از اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی به زوجین نابارور خبر داد و گفت: در این راستا دو قرارداد با بانک ملت و قرض الحسنه مهر ایرانیان منعقد شده و تمامی زوجین نابارور می‌توانند از تسهیلات این بخش استفاده کنند.

طرح احسان بانک کشاورزی یک حساب سپرده قرض الحسنه است. پس به سپرده‌هایی که توسط مردم در طرح احسان افتتاح می‌شود، سود تعلق نمی‌گیرد. تسهیلات دریافتی هم مشمول شریط وام قرض الحسنه می‌شود و باید با دو مدل کارمزد صفر درصد یا چهار درصد بازپرداخت شود. میزان سپرده، مدت زمان سپرده‌گذاری، درصد کارمزد و دوره بازپرداخت تسهیلات به انتخاب مشتری تعیین خواهد شد.

سود وام طرح احسان بانک کشاورزی در حالت حداکثری، ۱۹ درصد پایین‌تر از نرخ سود تسهیلات در رویه معمول بانکی است و حداقل از این نظر جذابیت زیادی دارد. بانک کشاورزی اعلام کرده سقف وام قابل پرداخت به سپرده‌گذاران در قالب طرح احسان، ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. متقاضیان برای دریافت وام قرض الحسنه احسان باید ضامن رسمی معرفی کنند.

طرح احسان بانک کشاورزی دست مشتریان را برای میزان تسهیلات دریافتی تا سقف تعیین شده باز گذاشته است. حداقل مدت سپرده‌گذاری یک‌ماه خواهد بود. مشتریان می‌توانند سپرده‌گذاری در طرح احسان را به‌صورت سه ماهه، شش ماهه و ۱۲ ماهه انجام دهند. با بیشتر شدن طول مدت سرمایه‌گذاری، میزان وام قابل پرداخت به مشتری هم افزایش پیدا می‌کند.

وام قرض الحسنه طرح احسان با کارمزد صفر یا چهار درصد و دوره بازپرداخت یک ساله، دو ساله و سه ساله ارائه می‌شود

وام قرض‌الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان، درصدی از میزان سپرده مشتری است که طبق جدول تعیین شده قابل محاسبه است. اگر بازپرداخت به شیوه سود چهار درصدی برایتان مطلوب باشد، با سپرده‌گذاری یک‌ماهه، بانک کشاورزی ۱۴ درصد همان عدد را همراه با اصل پول به‌عنوان وام پرداخت می‌کند. اگر همان پول را سه‌ماه در بانک نگهداری کنید، میزان تسهیلات طرح احسان به ۴۵ درصد ارزش سپرده می‌رسد. شش‌ماه پس از افتتاح حساب می‌توانید ۹۰ درصد موجودی سپرده را به‌عنوان وام درخواست کنید و در صورت شکیبایی یک‌ساله، میزان وام درخواستی تا ۱۹۰ درصد میزان سپرده بالا می‌رود.

بازپرداخت تسهیلات طرح احسان را می‌توان علاوه بر نرخ کارمزد صفر یا چهار درصد، براساس دوره بازپرداخت یک ساله، دو ساله و سه ساله انجام داد. هرچقدر دوره بازپرداخت انتخابی در طرح احسان بیشتر شود، رقم وام قرض‌الحسنه بانک کشاورزی به نسبت ارزش سپرده کاهش پیدا می‌کند. مثلا اگر بازپرداخت یک‌ساله باشد، بانک کشاورزی ۱۹۰ درصد ارزش سپرده وام می‌دهد، اما اگر بازپرداخت سه‌ساله را انتخاب کنید، وام قرض‌الحسنه ۸۰ درصد سپرده خواهد بود.

وام قرض الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان با دو نرخ کارمزد متفاوت قابل پرداخت است. یعنی پس از دوره سپرده‌گذاری وقتی به بانک می‌روید تا از امتیازتان استفاده کنید، باید به متصدی بگویید علاوه بر مدت بازپرداخت، در پرونده میزان کارمزد را صفر درصد یا چهار درصد قید کند.

وام قرض‌ الحسنه با سود صفر درصد وسوسه‌کننده است، اما اگر آن را انتخاب کنید، درصد مبلغ وام پرداختی به نسبت میزان سپرده آب می‌رود. به‌عنوان مثال با سپرده‌گذاری یک‌ساله، بازپرداخت ۱۲ ماهه و نرخ سود چهار درصد، نسبت وام به تسهیلات ۱۹۰ درصد خواهد بود، اما با نرخ سود صفر درصد، ۱۶۵ درصد مبلغ سپرده به‌عنوان وام قرض‌الحسنه بانک کشاورزی قابل پرداخت است. بیایید با ذکر یک مثال موضوع را بررسی کنیم.

طرح احسان اجازه می‌دهد یک مشتری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان پول را سپرده‌گذاری کند. اگر نرخ کارمزد را چهار درصد و دوره بازپرداخت را یک ساله تعیین کنیم، بعد دوره ۳۰ روزه می‌توانیم ۱۴ درصد این رقم یعنی ۲۸ میلیون وام قرض الحسنه بانک کشاورزی بگیریم. در این حالت رقم اقساط تقریبا ماهی دو میلیون و ۳۸۵ هزار تومان می‌شود و مشتری علاوه بر اصل پول، در پایان دوره بازپرداخت تقریبا ۶۰۰ تومانی اضافی به بانک برمی‌گرداند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.