کد خبر : 39873 / /
/

اگر یک وام درست و حسابی می خواهید بخوانید | ثبت نام وام۵۰۰ میلیون تومانی با افتتاح حساب

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «ارغوان سینا» استفاده کنند. سقف این وام برای شرکت‌ها و اشخاص حقوقی به 500 میلیون تومان می‌رسد.

اگر یک وام درست و حسابی می خواهید بخوانید | ثبت نام وام۵۰۰ میلیون تومانی با افتتاح حساب

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام هستند می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح «ارغوان سینا» استفاده کنند. سقف این وام برای شرکت‌ها و اشخاص حقوقی به 500 میلیون تومان

به نقل از رده، افرادی واجد شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک سینا هستند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا حداقل باید دو ماه از افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. حداکثر مدت زمان خواب سپرده این طرح شش ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری تعیین شده و حداکثر به ۲۳ درصد می‌رسد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان است. کل سود تسهیلات، ۷۸ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۹۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۲۷۸ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۹۹۶ تومان خواهد بود.

درباره بانک سینا و خدمات آن بیشتر بدانید

بانک سینا در بیست و هشتم اسفندماه سال ۱۳۸۷ مجوز تاسیس دریافت کرد. این بانک به دلیل سرعت در ارائه خدمات به مشتری، دقت در ارائه خدمات بانکی، برخورداری از پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک، گستردگی شعب در سراسر کشور و … توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

امکان گشایش انواع حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، صدور و قبول انواع چک‌های بانکی، رمزدار بین بانکی و ایران چک، پرداخت انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، صدور انواع ضمانت‌ نامه‌ها، وصول چک‌ها و برات‌های مشتریان و … از جمله خدمات بانک سینا به مشتریان آن محسوب می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.