کد خبر : 49355 / /
/

زن و شوهر تهرانی دزد خودرو از آب درآمدند | کشف خودروهای اوراق شده سرقتی در جنوب کشور

اعضای باند 3 نفره سرقت خودرو و اوراق خودروهای مسروقه در جنوب تهران در دام پلیس افتادند.

زن و شوهر تهرانی دزد خودرو از آب درآمدند | کشف خودروهای اوراق شده سرقتی در جنوب کشور

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی توسط کارآگاهان این پلیس مشخص شد، تعدادی از سرقت های خودرو که رخ داده است، خودروی مسروقه حتی با تلاش کارآگاهان کشف نشده است و در ادامه کارآگاهان به دست آوردند خودروهای مسروقه توسط سارق یا مالخران به شهرهای جنوبی کشور برای اوراق کردن منتقل شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات محلی و رصد دوربین های مداربسته در محدوده جعفرافیای جرم مشخص شد سرقت ها توسط یک زن و مرد انجام شده است عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان به دست آوردند، راننده یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی حومه یکی از شهرستان های جنوبی کشور دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان برای ادامه تحقیقات پلیسی متهم دستگیر شده را به اداره دوم این پلیس احضار و بدن ترتیب کارآگاهان به دست آوردند متهم خودرو را از یک زوج سارق تحویل و برای اوراق کردن به جنوب کشور انتقال داده است.

سردار  ولی پور گودرزی بیان داشت: در شاخه دیگری از بررسی های پلیسی، هویت و مخفیگاه زوج سارق خودرو شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مرد سارق به محض اطلاع از حضور ماموران بلافاصله خود را در ساختمان همسایه مخفی و سپس به صورت پیاده  قصد متواری شدن از محل را داشت گفت: کارآگاهان پس از شلیک چند تیرهوائی در یک عملیات پلیسی موفق شدن این زوج سارق را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام ارشد پلیسی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بیش از 10 فقره سرقت و انتقال خودروهای مسروقه به جنوب کشور برای اوراق کردن و فروش قطعات خودروهای مسروقه  معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد:  متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.