کد خبر : 46756 / /
/

تخصص اصلی این سارق خودروی پراید بود | در شرق تهران دستگیر شد

سرهنگ علی قاسم پور از دستگیری سارق حرفه ای دستگیر شد و خودروی متهم یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

تخصص اصلی این سارق خودروی پراید بود | در شرق تهران دستگیر شد

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت خودرو های سواری در محدوده خیابان شکوفه تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 155 نعمت آباد قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای اکثرا پراید که در مناطق خلوت و بدون نور کافی پارک شده بودند، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو را به سرقت برده است.

این مقام پلیسی بیان کرد: مأموران کلانتری 155 نعمت اباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در 5 آذر ماه هویت متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیر کننده و با استفاده از شگرد های پلیسی متهم را حین سرقت دستگیر و با بازرسی از خودرو متهم تعدادی رینگ و لاستیک سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 20 فقره سرقت قطعات در محدوده اتوبان سعیدی تهران اعتراف کرد.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است می خواهیم با حضور در کلانتری 155 نعمت آباد متهم را مورد شناسایی قرار دهند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.