کد خبر : 39632 / /
/

بازداشت زن و شوهری که یک شهرستان رو به هم ریخته بودند | سوژه این زوج برای سرقت چه بود؟

فرمانده انتظامی بافق از دستگیری 3 سارق احشام و یک مالخر در بافق خبر داد.

بازداشت زن و شوهری که یک شهرستان رو به هم ریخته بودند | سوژه این زوج برای سرقت چه بود؟

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" گفت: در پی وقوع چندین سرقت احشام درسطح شهرستان بافق ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی بافق قرار گرفت.

سرهنگ طولابی نژاد افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و پیگیری های مستمر و تلاش شبانه روزی ، 4 نفر را که شامل 3 سارق و یک نفر خریدار احشام مسروقه بودند شناسایی و در2 عملیات جداگانه درمخفیگاهشان دستگیرکردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان که با پوشش خانوادگی اقدام به سرقت احشام می کردند پس از سرقت، احشام را به خریداران اموال مسروقه می فروختند که در این خصوص، سارقان و مالخر پس از دستگیری وانتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود اعتراف و احشام مسروقه نیز کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

سرهنگ طولابی نژاد تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بافق از دامداران خواست در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصا درساعات پایانی شب دراطراف دامداری و محل زندگی خود، موضوع را سریع ازطریق تلفن 110 با پلیس درمیان گذارند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.