کد خبر : 49160 / /
/

واریزی 10 میلیونی برای دارندگان سهام عدالت بزودی | آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

واریزی 10 میلیونی برای دارندگان سهام عدالت بزودی | آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان

سهام عدالت | امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالتدر دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.مجید عشقی رئیس سازمان بورس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سود سهام عدالت هنوز در شورای عالی بورس تصویب نشده و به محض اینکه سود سهام عدالت مشخص شود تصمیم‌گیری انجام می‌شود.آخرین اخبار سهام عدالت را در خبر آزاد بخوانید.

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

مهدی حاجی‌وند افزود: در خصوص بحث جاماندگان سهام عدالت در حال حاضر هیچ گونه ثبت نامی برای مشمولان جدید وجود ندارد.

او در خصوص آخرین جزئیات اعطای سهام عدالت به جاماندگان اظهار کرد: در خصوص اعطای سهام عدالت و آخرین جزئیات آن به گفته‌های وزیر امور اقتصاد استناد می‌کنیم که مطرح شد پیشنهاد اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید به هیات دولت ارائه شده و در صورت موافقت اقداماتی شکل خواهد گرفت.

در ادامه دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت بیان کرد: باتوجه به نکات مطرح شده دریافت هرگونه مبلغی بابت هر خدمتی در خصوص سهام عدالت کاملا غیر قانونی است و هیچ ثبت‌نامی برای اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید در حال حاضر وجود ندارد و امیدواریم که افراد به این نکات توجه کافی را داشته باشند تا فریب نخوردند.

وی اظهار کرد: اگر بنا باشد برای اعطای سهام عدالت به مشمولان جدید اقدامی صورت گیرد حتما توسط وزیر اقتصاد و مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی و مراحل و اقدامات مورد نیاز آن اعلام خواهد شد./باشگاه خبرنگاران جوان

سهام عدالت

سود سهام عدالت مرحله دوم

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت، زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت را اعلام کرد. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت کردند.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال‌های اخیر سود سهام عدالت در مرحله دوم به نسبت مرحله اول بیشتر بوده است. در سال گذشته سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان داشتند به ترتیب ۵۱۰، ۵۵۵ و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند، در حالیکه در مرحله دوم سهامداران به ترتیب ۶۱۳، ۶۶۷، ۷۲۱ و یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود گرفتند و اگر امسال نیز رویه چنین باشد سهامداران در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ سود بیشتری نسبت به مرحله نخست دریافت خواهند کرد.

به نقل از خبرآنلاین، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: درباره زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت افزود: همانند سال گذشته، امسال نیز سود سهام عدالت در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله نخست آن تا پایان آذر ماه پرداخت شد و برای مرحله دوم هم پیش بینی ما این است در اواخر سال پرداخت شود به هر حال شرکت‌ها از مهلت قانونی خود در حال استفاده هستند تا سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کنند به محض این که سودها کامل شد مرحله دوم که مرحله تسویه است انجام خواهد شد.

وی به سهامداران هشدار دادکه مراقب پیامک های جعلی باشند و تاکید کرد: نکته مهم این است که نه فقط در مورد سود سهام عدالت بلکه برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. فکر می‌کنم این کلمه هیچ در خصوص سهام عدالت بسیار راهگشا باشد. بنابر این هر لینک، پیامک و... در خصوص سهام عدالت دریافت می‌شود لینک جعلی و آلوده خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.