کد خبر : 48535 / /
/

جزییات تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی | مدارس کجا فردا تعطیل شد؟

آلودگی هوا و یخنبدان مدارس را برای فردا غیرحضوری کرد.

جزییات تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی | مدارس کجا فردا تعطیل شد؟

با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی استان قم فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس ۸ شهر اردبیل مجازی شد. آموزش و پرورش استان اردبیل در این رابطه توضیح داد: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

پیش بینی هوا در روزهای آینده

روزهای شنبه و یکشنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. دوشنبه در نواحی ذکر شده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. روز سه شنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

امروز در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌ةای جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌ةای جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.