کد خبر : 41740 / /
/

حمله هولناک اراذل و اوباش به یک خانه در جردن | 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: اراذل و اوباش به یک خانه در جردن به قصد تسویه‌حساب مالی حمله کردند.

حمله هولناک اراذل و اوباش به یک خانه در جردن | 2 نفر به بیمارستان منتقل شدند

سرهنگ بابک نمک‌شناس رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ارتباط با انتشار فیلمی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در تهران اظهار کرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه زمان وقوع این جرم 4 اردیبهشت ماه 1402 بوده است، گفت: سریعا عوامل کلانتری 103 گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه می‌شوند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از سلاح سرد (چاقو) استفاده کرده و می‌خواستند با کمک از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: همانطور که گفته شد پرونده اولیه در کلانتری 103گاندی تشکیل و در اختیار پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هنجارشکنان در جامعه به هرطریقی در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: اختلافات مالی و حل وفصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراحل قانونی اقدامات لازم را انجام بدهند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.