کد خبر : 48170 / /
/

برادرکشی وحشتناک در شیراز با اسلحه | انگیزه قاتل بی رحم چه بود؟

مردی که برادر خود را با انگیزه اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود دستگیر شد.

برادرکشی وحشتناک در شیراز با اسلحه | انگیزه قاتل بی رحم چه بود؟

 سرهنگ مهدی جوکار بیان کرد: در 12 دی‌ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در بلوار پاسداران فیروزآباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات اولیه مطلع شدند که فردی برادر 28 ساله خود را به علت اختلافات خانوادگی و اعتیادش با اسلحه ساچمه‌زنی به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه ماموران در همان لحظات اولیه تحقیقات خود را آغاز کردند، عنوان داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که قاتل 42 ساله با سواری پراید در مسیر فیروزآباد به سمت شیراز در حال حرکت است.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: کارآگاهان سریعا با هماهنگی قضایی به محور مذکور اعزام و موفق شدند خودرو قاتل را شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.