کد خبر : 45393 / /
/

جوان ۲۹ ساله به دست برادرش کشته شد | دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان از قتل یک جوان ۲۹ ساله به دست برادر ۲۱ ساله‌اش در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

جوان ۲۹ ساله به دست برادرش کشته شد | دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

سرهنگ امیرحسام در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری میان دو برادر ۲۱ و ۲۹ ساله در یکی از محله‌های گرگان، بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور یافتند. 

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که در جریان یک نزاع و درگیری بین دو برادر به علت اختلافات خانوادگی ، برادر ۲۹ ساله که متاسفانه دچار اعتیاد هم بوده، براثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است. 

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی کارآگاهان شروع شد که با اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده، متهم در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد که انگیزه‌اش از قتل، اختلافات خانوادگی و اذیت و آزار خانواده از سوی مقتول بوده است که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. 

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، امیرحسام در پایان با تاکید بر این که مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، اظهار داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده است و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، هرگونه موارد مشکوک را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند. /ایلنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.