کد خبر : 47536 / /
/

فوری | تردد در این جاده ممنوع شد | اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی پلیس راهور فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری را برای محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.

فوری | تردد در این جاده ممنوع شد | اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ آذر تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲ دی محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر همین اساس در محور کرج- چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در این مسیر از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر امسال از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج چالوس از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه اول دی ماه از آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

بر همین اساس در خصوص محور هراز، چهارشنبه ۲۹ آدر تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذر امسال و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۳۰ آذر و یک دی از محور هراز ممنوع است.

همچنین از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه یک دی در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد شد.

قابل ذکر است که اجرای محدودیت‌های ترافیکی مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می شود./ ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.