کد خبر : 46711 / /
/

سهل‌انگاری مرد جوان باعث مرگ خودش و دخترش شد | تصادف وحشتناک موتور با خودروی شاسی بلند

مرد جوان که همراه دو دختر خردسال سوار بر موتورسیکلت خلاف جهت در حرکت بود پس از تصادف با یک خودروی شاسی بلند جان خود و دخترش را گرفت

سهل‌انگاری مرد جوان باعث مرگ خودش و دخترش شد | تصادف وحشتناک موتور با خودروی شاسی بلند

مرد جوان که همراه دو دختر خردسال سوار بر موتورسیکلت خلاف جهت در حرکت بود پس از تصادف با یک خودروی شاسی بلند جان خود و دخترش را گرفت.

سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده غرب به شرق بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر، یک دستگاه موتورسیکلت با ترک‌نشینی دو دختر ۷ و ۹ ساله در مسیر خلاف جهت در حال حرکت بود که با یک‌دستگاه خودرو جک بشدت برخورد کرد.

وی افزود: در این تصادف راکب موتورسیکلت و دختر ۹ ساله‌اش به نام دلارام در دم فوت کرده و دختر ۷ ساله به نام دلسا مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: بلافاصله تیم‌های منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند.

وی افزود: در این حادثه به خاطر اقدام اشتباه یک پدر و سهل‌انگاری در حفاظت از جان خود و فرزندانش خانواده‌ای ویران شد.

وی از راکبان موتورسیکلت خواست از انجام تخلف حرکت خلاف جهت در معابر شهری به خصوص معابر بزرگراهی جداً خودداری کرده و جان خود و دیگران را برای لحظه‌ای زودتر رسیدن به خطر نیندازند./ایران

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.