کد خبر : 47198 / /
/

پیدا شدن ۵ جانباخته مرکز انتقال نفت برداسپی | ماجرا چیست ؟

دادستان کوهدشت از پیدا شدن ۵ پیکر تکنسین حادثه‌دیده در مرکز انتقال نفت برداسپی این شهرستان خبر داد.

پیدا شدن ۵ جانباخته مرکز انتقال نفت برداسپی | ماجرا چیست ؟

افشین خسروی با اشاره به آخرین جزئیات حادثه در منطقۀ برداسپی اظهار داشت: پنج تکنسین یک شرکت پیمانکاری به‌هنگام لایروبی مخزن نفت در عصر روز گذشته دچار گازگرفتگی شدند.

‌وی با بیان اینکه نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست بلافاصله به محل حادثه در مرکز انتقال نفت برداسپی اعزام شدند، افزود: شدت گازگرفتگی منجر به فوت پنج نفر از کارکنان این مرکز شده‌ است.

دادستان کوهدشت با تأکید به اینکه 6 تکنسین ‌روز گذشته برای لایروبی مخازن مرکز انتقال نفت بردسپی اعزام شده بودند، عنوان کرد: پنج نفر از این افراد وارد مخزن نفت شد‌ند، اما یک نفر دیگر وارد این مخزن نمی‌شود‌.

وی با بیان اینکه پیکرهای پنج تکنسین مرکز انتقال نفت برداسپی که همگی اهل استان اصفهان هستند، هم‌اکنون پیدا شده‌ است، بیان کرد: عملیات انتقال پیکرها با کمک نیروهای امدادی شروع شده‌ است.

خسروی با بیان اینکه احتمال قصور در مرکز انتقال نفت برداسپی در دست بررسی است، گفت: میزان قصور احتمالی این حادثه با حضور میدانی ناظران اداره‌ کار، پلیس آگاهی و کارشناسان به‌طور دقیق ارزیابی می‌شود./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.